×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمزم… زمزمه بهار است

تنها چند روز مانده به پایان زمستان، زمزمه های بهاری پر امید در دیار خوزستان با زمزم ۳ شنیده شد. زمزم ۳ تنها نام یک ابرپروژه نیست. زمزم ۳، زمزمه امیدواری بهاری است‌. نویدبخش تلالو روزهای خوب و پر از رونق و رکورد و آینده سازی است.

تا همین چند وقت قبل هنوز هم بودند کسانی که می گفتند نمی شود، نمی توانند، شعار می دهند… حالا مگامدول زمزم ۳ بعنوان پروژه ای کم نظیر در جهان فولاد و بی نظیر در منطقه با حضور رئیس جمهوری که شعارش ایران قوی بوده، افتتاح شده است.

ابر پروژه ای که با استفاده از توان و پتانسیل سرمایه انسانی متخصص و جوان و مجرب داخلی و بومی و بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی اینک به ثمر نشسته و اکنون افزایش روزافزون تولید، سازگاری با محیط زیست و استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا را در شرایط سخت فشارهای تحریم های ظالمانه به رخ دشمنان می کشد و ۳۵۰۰ میلیارد تومان صرفه جویی سالانه را بدنبال دارد و آهن اسفنجی مورد نیاز این مجموعه را تامین و پایداری تولید بزرگترین عرضه کننده شمش فولادی کشور را ارتقا می بخشد. ضمن اینکه بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم را ایجاد خواهد نمود.

همچنان که سال گذشته بیش از ۳۳ پروژه فولاد خوزستان به بهره برداری رسید تا پیش درآمدی بر تولید و عرضه آهن اسفنجی زمزم ۳ باشند حالا زمزم ۳ نوید بهره برداری از پروژه های مهم و بزرگ دیگری در سال آینده و سال های بعد را می دهد.

افتتاح زمزم ۳ در این مقیاس بزرگ و پراهمیت و میان گفتگوی نمی توانند ها…. دیگر ترجمان شعار ما می توانیم نیست، بلکه دقیقا تجلی شعار “ما توانستیم” است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.