×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
تحول در ابعاد مختلف حکمرانی باید ایجاد شود

حجت الاسلام سید مهدی میراحمدی امروز – سه شنبه – در سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته در تعبیری از امام راحل تحول خواهی و تحول آفرینی را عنوان کردند و گفتند باید امام را امام تحول نامید و به جاست از ویژگی نرم افزاری رهبر کبیر انقلاب استفاده کنیم و از روحیه تحول آفرینی درس بیاموزیم.
وی خاطرنشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نظامی را بدون تکیه به شرق و غرب ایجاد کرد، نان، مسکن و آزادی را به ارمغان آورد و کارهای بزرگ را به جوانان سپرد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: امام خمینی (ره) با تحول خواهی موفق شد اقیانوس ملت را تغییر دهد، تحول یعنی اکتفا نکردن به آنچه وجود دارد.
حجت الاسلام میراحمدی افزود: این روحیه تحول خواهی باید در ما زنده شود، فرصت های بسیاری داریم بنابراین گرایش به بهتر شدن یک ضرورت است. تحول خواهی مدل، برنامه  و پشتوانه معرفتی می خواهد.
وی خاطرنشان کرد: امام راحل تفسیر کننده خط و مشی نظام است، هرکس انقلاب را قبول دارد، امام خمینی (ره) را هم قبول دارد.
به گزارش ایرنا، سی و دومین سالگرد ارتحال امام (ره) امروز با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، احمدرضا معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل بر مزار پنج شهید گمنام آرمیده در این دانشگاه، یاد و خاطره ۹۰ دانشجوی شهید دانشگاه امیرکبیر گرامی داشته شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.