×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
«آی بی کراد» بزرگترین سکوی تامین مالی جمعی کشور با حداقل سود ۳۴درصد

به گزارش تجارت گردان به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، همچنین با گسترش و نفوذ بیش از پیش بازار تامین مالی جمعی از سبد تامین مالی شرکت ها ، سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد از لحاظ ارزش ریالی رتبه اول این بازار را به خود اختصاص دهد.  

در حال حاضر میانگین مبلغ تأمین مالی در سکوهای تأمین مالی جمعی ۴۰ الی ۵۰ میلیارد ریال بوده در حالی‌که میانگین مبلغ تأمین مالی در سکوی آی‌بی‌کراد ۲۰۰ میلیارد ریال می‌باشد و از زمان اخذ مجوز انتشار طرح‌های تأمین مالی جمعی تا سقف مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال توسط سکوی آی‌بی‌کراد، غالب طرح‌های تأمین مالی جمعی منتشر شده توسط این سکو با مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال منتشر و با موفقیت تأمین مالی شده است و از این لحاظ موفق ترین و بزرگترین سکوی تامین مالی جمعی کشور می باشد .

سکوی تامین مالی جمعی تامین سرمایه تمدن «آی بی کراد » از طریق ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری جذاب ، زمینه مشارکت بیش از ۵هزار سرمایه گذار را در  طرح‌های شرکت های کوچک‌ و متوسط، دانش بنیان و فناورو سایر شرکت ها فراهم ‌آورده است .

 شایان ذکر است ،درمراسم معرفی اولین سکوی تامین مالی ارزی در خرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر احسان خاندوزی وزیرامور اقتصادی ودارایی ، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ،محمدعلی شیرازی مدیرعامل شرکت فرا بورس ایران وجمعی ازفعالین بازار، سکوی تامین مالی جمعی تامین سرمایه تمدن «آی بی کراد » به عنوان برترین سکوی تامین مالی جمعی به بازار معرفی شد .

با افزایش ضریب نفوذ بازار تأمین مالی جمعی از سبد تأمین مالی شرکت‌ها و شناخت بیشتر این ابزار توسط سرمایه‌گذاران، این بازار در سال‌های پیشِ رو رشد مناسبی را تجربه و در سیستم اقتصادی کشور نقش مهمتری را ایفا خواهد کرد.

تمدن تنها تأمین سرمایه کشور است که به صورت تخصصی در حوزه تأمین مالی جمعی فعالیت می‌نماید. این شرکت با داشتن شبکه گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران، امکان خلق ارزش برای طیف وسیعی از سرمایه‌گذاران را ایجاد نموده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.