×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن هفته بانکداری اسلامی

متن پیام :

به نام خدا

قرض الحسنه نه تنها سنتی خداپسندانه و منطبق بر تعالیم دینی و ارزش های اسلامی است؛ بلکه از سفارشات موکد قرآن کریم به مومنان خود، ترویج این سنت حسنه در میان جامعه است؛ آنجا که در ذیل آیه ۱۷ سوره تعاون آمده است« إِن تُقۡرِضُواْ ٱللَّهَ قَرۡضًا حَسَنࣰا یُضَٰعِفۡهُ لَکُمۡ وَیَغۡفِرۡ لَکُمۡۚ وَٱللَّهُ شَکُورٌ حَلِیمٌ » یعنی اگر قرض نیکو به خدا دهید، خداوند آن را براى شما چند برابر مى‌کند و از گناه شما مى‌گذرد که خدا شکور و بردبار است. از این منظر دستگیری و مرتفع ساختن فوری و تاثیرگذار نیازهای مردمان و خاصه نیازمندان منجر به برکت مال، آمورزش گناهان می گردد.

بر همین اساس صندوق قرض الحسنه شاهد بعنوان بزرگترین صندوق قرض الحسنه تک شعبه ای کشور تحت نظارت بانک مرکزی پیشرو در ارائه تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگران بوده که با پرداخت بیش از ۳۱هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در ۵ماهه اول سال ارائه خدمات مطلوب به خانواده های این عزیزان را سر لوحه کار خود قرار داده است.

اینجانب فرارسیدن هفته بانکداری اسلامی را به همه فعالان خدوم در این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق، سعادت و سربلندی ایشان را از ایزد منان خواستارم.

 اسلام کریمی

   مدیرعامل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.