×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
ایمیدرو ۱۳ پروژه راهسازی در یازده استان، در حال اجرا دارد

این برنامه از سوی طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی تحت مدیریت ایمیدرو انجام می شود به طوری که طول پروژه های بخش راهسازی اکنون ۱۷۱٫۱ کیلومتر است.

اعتبار اولیه اختصاص داده شده ایمیدرو در بخش راهسازی بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال است.

این پروژه ها در استان های کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، فارس، یزد، آذربایجان غربی، بوشهر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و زنجان قرار دارد.

از جمله پروژه های راهسازی می توان به راه گلیران(مازندران)، راه خرامه-نی ریز(فارس)، طراحی و بهسازی محور دستوران-منیدر(خراسان رضوی)، احداث راه دسترسی محور شهرستن- گاگش(آذربایجان غربی) و راه بوکسیت سرخ چشمه و راه غرب و شمال غرب گرمه(خراسان شمالی) اشاره کرد.

این گزارش می افزاید، پیش از این پروژه های راه معادن تاش(سمنان)، راه لامرد و احداث راه دسترسی به معادن خاک رس کوار(فارس) به بهره برداری رسیده است.

تامین زیرساخت بخش معدن و صنایع معدنی، ایجاد ارزش افزوده، حمایت از سرمایه گذاران داخلی، محرومیت زدایی، اشتغالزایی و تقویت اقتصاد مناطق کم برخوردار از اهداف توسعه ای ایمیدرو در بخش زیربناها است.

طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور (زیرمجموعه ایمیدرو)، راهبری اجرای این پروژه ها را بر عهده دارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.