×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ آذر , ۱۴۰۴
دعوت بانک سامان از مشتریان برای شرکت در نظرسنجی طرح صیانت بانک مرکزی

مشتریان گرامی بانک سامان،
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با هدف ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و سنجش میزان رضایت مشتریان از عملکرد شبکه بانکی کشور، نظرسنجی سراسری «صیانت از حقوق مشتریان» را از تاریخ ۱۹ آذرماه ۱۴۰۴ آغاز کرده است. این نظرسنجی تا ۱۵ دی‌ماه ادامه دارد و فرصتی ارزشمند برای شنیده شدن صدای شما مشتریان عزیز فراهم می‌آورد.
اهداف اصلی این نظرسنجی، دریافت بازخوردهای مستقیم شما در زمینه‌هایی همچون رفتار و تعامل کارکنان بانک‌ها، سرعت و کیفیت ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و نحوه رسیدگی به شکایات است.
اهمیت مشارکت شما در این فرآیند بسیار بالاست؛ زیرا بازخوردهای سازنده مشتریان، نه تنها به بهبود عملکرد بانک سامان کمک می‌کند، بلکه زمینه‌ساز ارتقای کلی کیفیت خدمات در شبکه بانکی کشور، افزایش شفافیت، تقویت پاسخگویی و در نهایت، تجربه بهتر بانکداری برای همه هموطنان خواهد شد.
از شما دعوت می‌کنیم با صرف تنها چند دقیقه زمان، در این نظرسنجی شرکت کنید و نقش مؤثری در ارزیابی خدمات امروز و شکل‌دهی به آینده خدمات سامان ایفا کنید.
برای مشارکت، لطفاً از لینک زیر استفاده فرمایید:

نظرسنجی بانک مرکزی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.