×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
مورینیو: بازی را بردیم اما من خوشحال نیستم

به گزارش ایرنا،  تیم فوتبال تاتنهام بامداد چهارشنبه در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، به ماجراجویی‌های برنتفورد در این جام که با حذف چهار تیم لیگ برتری توقف‌ناپذیر به نظر می‌رسید پایان داد و راهی فینال این مسابقات شد.

شاگردان «خوزه مورینیو» که در ورزشگاه تاتنهام از بازیکنان برنتفورد پذیرایی می‌کردند در دیداری دشوار رقیب سخت‌کوش خود را با ارائه یک بازی دقیق و حساب شده با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند و حالا باید منتظر بازی امشب منچستریونایتد و منچسترسیتی باشند تا حریف خود را در فینال بشناسند.  

آقای خاص فوتبال در نشست خبری پس از این دیدار حاضر شد و در مورد فلسفه گرفتن جام‌های مختلف در انگلیس، اظهار داشت:‌ هیچ رازی در این خصوص وجود ندارد. در سال ۲۰۰۴ به انگلیس آمدم و به یاد می‌آورم که در آن دوره باید معنای جام‌ها را در اینجا یاد می‌گرفتم و همیشه آن‌ها را جدی می‌گرفتم.

وی افزود: اگر رازی وجود داشته باشد، آن جدی گرفتن جام‌ها، احترام گذاشتن به فوتبال انگلیس، باشگاه‌های انگلیسی، رده‌های پایین باشگاه‌های این کشور و تلاش برای سورپرایز نشدن در دیدارهایی با کیفیت پایین‌تر.  

مورینیو تصریح کرد: چیزی که من در تیمم احساس می‌کنم، میل به پیروزی است. ما افراد صادقی هستیم و در تمام بازی‌های این جام با جدیت به میدان رفتیم و این همان کاری است که من امیدوارم روز یکشنبه در مقابل تیم مارین در جام حذفی انجام دهیم. سعی کنید جدی باشید و به حریفان احترام بگذارید و برای پیشرفت بیشتر، تلاش کنید.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام علیرغم پیروزی در دیدار نیمه‌نهایی از عملکرد تیمش خیلی راضی نبود و اظهار داشت: از نظر دفاعی خوب کار کردیم و در کل بازی کنترل میدان را داشتیم و با ۲ گلی که به ثمر رساندیم توانستیم پیروز شویم. البته می‌توانستیم گل‌های دیگری هم بزنیم اما من خوشحال نیستم.  فکر می‌کنم که باید بهتر بازی کنیم. بعضی اوقات ایرادات فنی مختلفی در بازی داریم.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید مسوولیت‌پذیری و جاه‌طلبی بیشتری داشته و برای حریفمان احترام بیشتری قائل باشیم. اما با این حال کار ما در این دیدار تمام شده و در حال حاضر در فینال حضور داریم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.