×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز به کار ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور پرقدرت فولاد اکسین خوزستان / نگاه ها به اکسین دوخته شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران  صبح امروز ۸ اردیهشت ۱۴۰۲ با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، آغاز به کار کرد.

فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری  در نمایشگاه حضور پرقدرت و پررنگی دارد و در اولین روز از این نمایشگاه، همه نگاه ها به این شرکت دوخته شده است.

آنچه که شرکت فولاد اکسین خوزستان را از سایر فعالان صنعت فولاد و تولیدکنندگان محصولات فولادی متمایز می‌کند توانمندی بالای این شرکت در تولید محصولات استراتژیک برای تامین نیاز صنایع پایین‌دستی است.

فولاد اکسین خوزستان که تنها تولیدکننده ورق‌های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولیدکننده این محصول در جهان به شمار می‌آید، علاوه بر اینکه نقش مهمی در خودکفایی اقتصادی برعهده دارد، گام‌های بلندی را در مسیر توسعه صادرات و کسب سهم از بازارهای بین‌المللی برداشته است.

این شرکت با حضوری پررنگ در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) ضمن معرفی سبد گسترده محصولات و توانمندی‌ها، بازارهای صادراتی خود را بیش از پیش گسترش خواهد داد و جایگاه برند خود را به عنوان تامین‌کننده محصولات استراتژیک فولادی، حتی بیش از امروز ارتقا ببخشد.

در اولین روز از این نمایشگاه جمعی اقتصاددانان، صادرکنندگان نمونه، فعالین اقتصاد و تجار و اساتید دانشگاهی ومدیر عامل،اعضای هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان و جمعی از مدیران این شرکت در غرفه فولاد اکسین خوزستان حضور داشتند.

در آیین افتتاح ایران اکسپو ۲۰۲۴، رییس جمهوری، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، وزیر صمت،رئیس اتاق بازرگانی،جمعی از نمایندگان مجلس و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران و تجار داخلی و خارجی حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.