×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۰ خرداد , ۱۴۰۳
آغاز تحویل مساکن مهر باقی مانده از ماه آینده/ سرعت واگذاری زمین به مردم جهت ساخت مسکن افزایش پیدا می‌کند/ اخذ سند بیش از ۳ هزار هتکار از اراضی مازاد دولتی

مهرداد بذر پاش در گفت و گو با خانه ملت، با بیان اینکه در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی تامین شده است، گفت: ۲۴ هزار هکتار زمین متعلق به وزارت راه و شهرسازی برای ساخت واحد های مسکونی در اختیار این طرح قرار گرفته و در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن در خصوص انتقال اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی نیز سند حدود ۳ هزار و ۹۰۰ هتکار از اراضی مازاد دولتی به نام وزارت راه ثبت شده است.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: مرحله بعد از تامین زمین، آماده سازی اراضی بوده که البته با تامین منابع عملیات آن در برخی از شهرها آغاز شده است چرا که زمین خام قابل استفاده نبوده و در صورت واگذاری به مردم و یا ساخت واحد های مسکونی باید آماده سازی شده و بستر خدمات زیربنایی مانند آب و فاضلاب و گاز فراهم شود.

بذر پاش با بیان اینکه برای اجرای عملیات آماده سازی تعداد زیادی از اراضی تامین اعتبار صورت گرفته است،عنوان کرد: اجرای عملیات آماده سازی اراضی طبق قراردادی به بنیاد مسکن تحویل داده شده و عملیات اجرای آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آخرین وضعیت مساکن مهر مطرح کرد: تحویل مساکن مهر از ماه آینده آغاز خواهد شد و تکمیل و تحویل پروژه‌ها با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در اولویت هستند و سپس پروژه‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اولویت قرار خواهند گرفت.

بذرپاش در پایان خاطرنشان کرد: فرآیند تکمیل مساکن و تحویل اراضی آماده شده به مردم جهت ساخت واحد  مسکونی از ماه آینده سرعت خواهد گرفت و مردم شیرینی آن را خواهند چشید. /

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.