×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا + فیلم

سردار محمدجواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای مشمولینی که قبل از ورود به خدمت سربازی با استفاده از وقت خود مهارتی را کسب و گواهی دریافت کردند مشوق‌هایی را برای این افراد پیش بینی کردیم.

وی با بیان اینکه ۹ مشوق برای سربازان ماهر پیش‌بینی شده است گفت: این مشوق‌ها شامل کسری خدمت یک‌ماهه، مرخصی تشویقی، انتخاب محل خدمت و دیگر موارد برای این موضوع است.

سردار زاده کمند افزود: این مشمولین به چهار دسته تقسیم می‌شوند نظیر افرادی که مهارت تخصصی ۸۰ ساعت بالا را کسب می‌کنند، گروه بعدی افرادی که فارغ التحصیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هستند، گروه بعدی فارغ التحصیلان پزشکی و پیراپزشکی هستند و گروه آخر سایر فارغ التحصیلان دانشگاه‌های کشور هستند که یک بسته مهارت آموزی تخصصی برای آن‌ها تعریف شده است.

وی گفت: مشمولین با طی کردن بسته‌های مهارتی مشخص شده به تناسب امتیازی که کسب می‌کنند می‌توانند از مشوق‌ها بهره‌مند شوند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سامانه مربوط به این موضوع آماده است و از ۱۵ اردیبهشت‌ماه افرادی که می‌خواهند به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند و واحد شرایط هستند می‌توانند در سامانه سخا ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: پس از بررسی‌های لازم چنانچه گواهی از سوی سازمان صادر شده تایید شد به تناسب امتیاز کسب شده از مشوق‌ها بهره‌مند خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.