×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ادمون اختر در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی بدون گل استقلال و مس رفسنجان اظهار کرد: این بازی کاملا سنگین و فیزیکی بود. دو مربی از هم شناخت داشتند و ۹۰ دقیقه محتاط بودند و دل به اتفاقات فوتبالی بسته بودند. البته موقعیت چندانی خلق نشد و بازی سرد و کسل کننده بود. مساوی عادلانه‌ترین نتیجه بود.

او ادامه داد: موقعیت‌های دو تیم روی اشتباه دو طرف به دست می‌آمد. با این حال مس رفسنجان می‌تواست برنده باشد چون چند موقعیت خوب داشت اما در کل مساوی عادلانه بود. اگر استقلال می‌برد می‌توانست با قاطعیت صدرشنین شود و به بازی فردا نگاه نکند اما امیدوارم پرسپولیس نتواند نتیجه بگیرد تا استقلال صدرنشین بماند.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: وقتی تیمی برنده نمی‌شود نمی‌توانید بگویید کدام بازیکن خوب و کدام بد بود. امروز ستاره‌ای در استقلال ندیدم و بیش‌تر به دنبال تک موقعیت‌ها بودند. نبود محبی تاثیرگذار بود اما استقلال ۲۵ بازیکن دارد. ذخیره‌های استقلال می‌توانند ستاره تیم‌های دیگر باشند. آبی‌پوشان بازیکن و هوادار زیادی دارند و غیبت بازیکنان دیگر نباید روی این تیم تاثیرگذار باشد.

اختر در پایان اضافه کرد: چند تیم از روز اول مدعی کسب عنوان قهرمانی بودند و هزینه زیادی کردند. پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر، سپاهان، تراکتور و فولاد تلاش می‌کنند مدعی باشند و اکنون در بالای جدول هستند و رقابت می‌کنند. از امروز نمی‌شود پیش‌بینی کرد چه می‌شود اما از استقلال انتظار قهرمانی داریم. نیم فصل مهم نیست اما مهم این است که آبی‌پوشان در آخر بتوانند قهرمان شوند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.