×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
اختصاص ۱۳ هزار میلیارد تومان به هزار شهر کشور

به گزارش تجارت گردان به نقل از وزارت اقتصاد؛ احسان خاندوزی با اشاره به توزیع نامتوازن و نامتعادل منابع مالیاتی در کشور، گفت: مبلغ ۱۳ هزار میلیارد تومان در قالب ماده ۵۸ برای هزار شهر کشور اختصاص پیدا کرده است.
وزیر اقتصاد که روز جمعه به همراه رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیأت دولت به ایلام رفته است، در نشست شورای اداری شهرستان آبدانان استان ایلام ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: هرچند این میزان منابع با توجه به مشکلات موجود بسیار کم و ناچیز است، اما امیدواریم بتوانیم با اصلاح رویه‌های ناکارآمد مشکلات را در آینده حل کنیم.
خاندوزی یادآور شد: هدف نهایی دولت سیزدهم رفع محرومیت، حذف تبعیض از سطح کشور و رسیدگی جدی به مناطق محروم است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین با اشاره به کسری بودجه و تنگنا‌های موجود مالی دولت تأکید کرد: با تکیه بر توانمندی‌ها و داشته‌های داخلی و بکارگیری کلیه ظرفیت‌های نهفته کشور گشایش در مشکلات مردم قطعاً امکان پذیر است.
خاندوزی در ادامه سخنانش به بازدید خود از تونل کبیرکوه اشاره کرد و افزود: تونل کبیرکوه طرحی بی نظیر و اثرگذار است که در تلاش هستیم با هماهنگی ریاست جمهوری از طریق سازمان برنامه و بودجه اعتبارات لازم را برای اتمام آن تأمین کنیم.
گفتنی است وزیر امور اقتصادی و دارایی در بدو ورود به شهرستان آبدانان در گلزار شهدای این شهر حاضر شد و به مقام شامخ ۲۲۰ شهید این خطه ادای احترام کرد.
خاندوزی شهرستان آبدانان را با شهیدان و ایثارگرانش و اهدای نخبگانی همچون شهید هسته‌ای داریوش رضایی نژاد و سردار شهید حاج صارم طهماسبی و دیگر شهدای گرانقدر، چون درّی فروزان بر تارک استان ایلام خواند.
بازدید از باند فرودگاه آبدانان از دیگر برنامه‌های وزیر اقتصاد در سفر یک روزه به استان ایلام بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.