×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

امیرحسین محتشم پنجشنبه ۶ بهمن در جمع خبرنگاران در دفاع از عملکرد دوره مدیریت خود اظهار کرد: رسانه‌ها در بیان نقد به مدیریت و عملکرد بنده آزاد هستند و ما پاسخگو هستیم اما برای حریم خودم ارزش قائل هستم.

وی در پاسخ به حواشی موضوع ۲ شغله بودن خود عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم که اساسنامه فدارسیون فوتبال را مطالعه کنید تا ناخواسته و از روی ناآگاهی مطالبی را در فضای رسانه‌ای خود منتشر نکنید، بر اساس ماده یک این اساسنامه، هیات‌ فوتبال استان‌ها نهادی مردمی و غیر دولتی هستند، در نتیجه پست رئیس هیات فوتبال شغل محسوب نمی‌شود و هر کس هرکجایی که شغل داشته باشد می‌تواند این پست را نیز در اختیار داشته باشد.

هفته‌ای دو، سه روز در بوشهر هستم 

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در پاسخ به این موضوع که شما ساکن استان دیگر هستید و این با اساسنامه مغایرت دارد، اینگونه عنوان کرد: بله ایراد اجرایی این بخش هم همین مورد است که در زمان ثبت نام فقط عنوان شده است و هم اکنون روسایی هستند که در تهران ساکن هستند، من هم هفته‌ای ۲ تا سه روزدر استان حضور دارم.

صعود و سقوط تیم‌ها در استان بوشهر

محتشم با اشاره به مصاحبه‌ برخی افراد در خصوص ناکارامدی هیات فوتبال در قبال تیم‌های مطرح استان و سقوط آن‌ها و همچنین وضعیت کنونی نمایندگان استان افزود: صعود و سقوط تیم‌های استان ارتباطی به هیات فوتبال استان ندارد و ما بر اساس مفاد اساسنامه فدارسیون وظایف مشخصی داریم. چه بسا که نقش مشاوره‌ای خود را برای تیم‌ها همیشه انجام داده‌ایم.

وی گفت: در زمان مدیریت من، تیم شاهین بندر عامری از لیگ استان به لیگ یک صعود کرد. این افتخار هم از سمت ما نبود بلکه با تلاشِ مدیریت پرتوان خودش و تلاش در بومی گرایی صعود کرد. همچنین باشگاه پرسپولیس برازجان که دیگر وجود نداشت، در دوره مدیریت من، احیا شد و یا صعود پارس جنوبی و ایرانجوان به لیگ یک جوانان کشور، صعود امید پارس جنوبی به لیگ برتر در این دوره اتفاق افتاده است. ما این‌ها رو نمی‌گوییم اما انجام داده‌ایم، همچنین سقوط تیم‌ها هم نباید به ما نسبت داده شود.

شاهین بوشهر، نامی که دیگر نشانی ندارد

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در پاسخ به اینکه در قبال شاهین بوشهر کم کاری صورت گرفته است و این تیم ریشه دار دیگر در اوج روزهای گذشته خود نیست، تصریح کرد: من از هفته بیست و یکم لیگ برتر به عنوان رئیس هیات فوتبال انتخاب شدم، همه تیم‌ها بازی‌های خود را انجام داده بودند و بخش عمده تیم‌های سقوط کننده مشخص شده بودند، بررسی کنید، در این ۹ هفته تیم چه مقدار امتیاز جمع کرده و در ۲۱ هفته قبل از ما چه قدر جمع کرده است. در زمان مدیریت من ۳ برد گرفت که اگر قبل از ما این چنین بود به هیچ وجه سقوط نمی‌کرد. باز هم می‌گویم این نتایج کار من نیست و نتیجه تعامل بود.

از قیمت ۱۸ میلیاردی شاهین تا فروش ۵ میلیارد

محتشم با اشاره به سقوط شاهین و بدهی ۲۱ میلیارد تومانی در لیگ یک خاطر نشان کرد: از این رو مساله واگذاری مطرح شد. وظیفه اسپانسار آوردن با ما نیست، اما سال قبل اسپانسر آوردیم اما دوستان شورای شهر نپذیرفند. زمانی که می‌توانستند از سقوط جلوگیری کنند، در لحظه آخر قبول نکردند.

وی افزود: امسال هم تیمی که در لیگ یک بود و سال قبل قیمت آن بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان بود را به مبلغ ۵ میلیارد تومان به همراه تیم‌های پایه فروختند و تا به امروز حدود ۲۵۰ میلیون به شهرداری بوشهر پرداخت شده است و باقی پول هم از طریق شکایت از سوی شهرداری دنبال می‌شود.

مسئولین شاهین پول هتل و غذای داورها را هم نپرداختن

محتشم در خصوص مشکلات تیم‌های پایه بعد از واگذاری شاهین عنوان کرد: دعوای ما با دوستان بر سر تیم‌های پایه‌ بود، این تیم‌ها را هیات فوتبال مدیریت می‌کند و در اختیار هیات فوتبال هستند اما فشار آوردند که می‌توانند تیم داری کنند و تعهد دادند. نهایت چه اتفاقی رخ داد؟ 

وی در خصوص مشکلات شاهین پس از واگذاری به شهرداری و شورای شهر گفت: سال گذشته که شاهین در اختیار شورا بود، داورها و ناظران بازی بارها از سوی هیات فوتبال پشتیبانی و پذیرایی شدند. آیا این وظیفه ماست؟ داور در شهر بوشهر حضور پیدا می‌کرد، هیات مدیره شاهین گوشی خودش را خاموش می‌کردند، که پاسخگو نباشند، در آخر ما هتل تهیه می‌کردیم.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر ادامه داد: برای حفظ آبرو استان همکاری کردیم اما امروز روی سخن آنها با ماست که همکاری نکرده‌ایم، در صورتی که مستندات موجود است.

محتشم یادآور شد: ما سه بازی مانده به پایان فصل مکاتبات داشتیم که وضعیت این را تعیین تکلیف کنید اما تا دقیقه ۹۰ کسی پاسخگو نبود. آیا کسی هست بگوید ما خودمان مجوز اولین بازی تیم را گرفتیم؟ بدون اساسنامه، مجوز و پنل این اقدامات را انجام دادیم اما در نهایت گفتند ما کم کاری کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: عوامل شهرداری تاکنون ریالی از بدهی خود را به هیات فوتبال پرداخته نکرده است. قانونا می‌توانیم با نامه به سازمان لیگ، جلو بازی این تیم را بگیریم، اما آیا این کار را انجام داده‌ایم؟

بازار گرم دلالی در فوتبال بوشهر، اسم در لیست تیم با قیمتی چند ده میلیونی

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با اشاره به حذف چند دلال مطرح در استان گفت: ما چند دلال در استان داشتیم، ۲ دلال را کاملا از مسیر فوتبال خارج کردیم، در این مسیر از رسانه‌ها خواهشمندم به این موضوع بپردازید که جوانان استان برای رفتن به تیم‌ها پولی پرداخت نکنید.

به گفته محتشم، در استان از پرداخت‌های ۳ میلیونی تا بیش از ۹۰ میلیونی برای ورود به لیست تیم‌ها دلالی داشتیم، موردی داشتیم که پس از پرداخت مبلغ قابل قبولی و راه پیدا نکردن در لیست تیم به ما مراجعه کرده است و بعد از پیگیری‌های ما اطلاع داده که دست نگه دارید، قرار شده کارم را انجام دهند!

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.