×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
استاد اسدی: خطیبی مربی زرنگی است/ اکبرپور را دیر به ماشین‌سازی آوردند

علی‌اکبر استادی اسدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اولین حضور اکبرپور روی نیمکت ماشین‌سازی و تساوی با آلومینیوم اراک گفت: اکبرپور محصول ماشین‌سازی است. او بیش از ۱۰ سال در این تیم حضور داشته و آشنایی خوبی با فوتبال تبریز دارد. درست است که تا به حال هدایت یک تیم لیگ برتری را برعهده نداشته اما به نظر من می‌تواند موفق باشد.

او ادامه داد: به نظر من او را دیر آوردند. تیمش در همان بازی اول هم نشان داد که خوب بازی می‌کند. ماشین‌سازی نباید ناامید باشد. به نظر من این تیم با هدایت اکبرپور می‌تواند در لیگ بماند و تنها شرطش این است که در طول مسیر هیچ‌وقت انگیزه و امیدشان را از دست ندهند. حضور گردانی با وجود این که ۴ سال محروم بوده می‌تواند به آشنایی اکبرپور از شرایط کمک کند. وی با بازیکنان رفیق است و به نظر من ماشین‌سازی هنوز شانس برای ماندن در لیگ برتر دارد.

استاد اسدی درباره شرایط تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: به هر حال تراکتور پس از سال‌ها به این مسابقات برگشته است و تیم کم‌تجربه‌ای نیست. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند و خطیبی هم مربی زرنگی است. او می‌داند چطور در مسابقات مهم نتیجه بگیرد. کاش او از ابتدای فصل سرمربی تیم می‌شد تا بتواند تیمی را با بازیکنان مدنظرش درست کند. جایگزین‌های خوبی نه برای مهری و نه برای حاجی‌صفی جذب نشده‌اند و این کار تراکتور و خطیبی را در آسیا سخت می‌کند. حضور دژاگه و شجاعی در تیم، می‌تواند بار روحی را افزایش دهد و به‌گونه‌ای نقطه قوت تیم باشد اما در نهایت این تاکتیک‌های مربی زرنگی چون خطیبی هستند که می‌تواند نتیجه را برای تراکتور در آسیا رقم بزند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.