×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استقلال – الشرطه؛ تقابلی برای مرگ و زندگی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ در آغاز بازی‌های روز پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا امشب (یکشنبه) استقلال ایران از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به مصاف الشرطه عراق میرود، بازی‌ای که برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی دارد، برنده این بازی صعودش به مرحله بعدی قطعی میشود و بازنده از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف خواهد شد.
شاگردان نامجو مطلق از ۲ بازی‌ای که قبل از شیوع کرونا برگزار کردند یک امتیاز گرفتند و در جدول سه تیمی در جایگاه سوم قرار دارند، اما در صورت برتری در بازی امشب و بازی پایانی مقابل الاهلی عربستان به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود می‌کنند.
استقلالی‌ها بازی رفت را در خانه الشرطه یک – یک مساوی کردند و با توجه به قانون بازی رو در رو در این رقابتها، در صورتیکه در بازی امشب مقابل حریف عراقی به تساوی بدون گل دست پیدا کنند و اگر در بازی بعدی الاهلی عربستان را شکست بدهند به مرحله بعد صعود می‌کنند، البته اگر نتیجه بازی رفت تکرار شود و دو تیم در روز پایانی هم امتیاز باشند تفاضل گل تعیین کننده تیم راه یافته به مرحله بعد است.
استقلالی‌ها دیشب تمریناتشان را در ورزشگاه خلیفه دوحه، محل برگزاری بازی امشب برگزار کردند و علی کریمی هم دیروز به اردوی استقلال ایران در دوحه اضافه شد، ولی با توجه به حضور نداشتن در تمرینات بعید است نامجو مطلق در این بازی از او استفاده کند.
در گروه دوم، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شهرخودرو ایران به مصاف الهلال میرود، نماینده کشورمان از ۴ بازی قبلی خود امتیازی نگرفته و حتی موفق به گلزنی هم نشده است.
رحمتی سرمربی تازه کار شهرخودرو که حذف تیمش قطعی شده می‌تواند از این بازی‌ها برای بالا بردن تجربه بازیکناش استفاده کند، اما نماینده عربستان سعودی از ۴ بازی قبلی خود ۱۰ امتیاز گرفته و صدرنشین این گروه است، الهلال این روز‌ها با چالش ابتلای بازیکنانش به کرونا روبرو است، ۱۵ بازیکن و ۱۰ عضو کادرفنی این باشگاه از جمله لوچسکیو سرمربیش به کرونا مبتلا شدند و درخواست تعویق بازی امشب را داشتند، اما‌ ای اف سی با درخواستشان موافقت نکرده تا نماینده سعودی محمد شلهوب بازیکن کهنه کارش را که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و چند بازیکن جوان تیم دومش را به دوحه فرا بخواند تا در ادامه بازی این تیم را همراهی کنند!
دو بازی دیگر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا فرداشب (دوشنبه) برگزار میشود، پرسپولیس ایران از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با الدحیل و سپاهان ایران نیز از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه با العین رقابت می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.