×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اسماعیلی: نساجی امسال نمره خوبی گرفت/ با تیمم دلی کار کردم

اسماعیل اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره لغو دیدار نساجی و تراکتور اظهار کرد: ما آماده بازی بودیم و تصور لغو بازی را نداشتیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و به اردوی پیش بازی رفتیم. به ورزشگاه رفتیم و ساعت ۵ به ما گفتند که بازی برگزار نمی‌شود. کسی دلیلش را به طور قطعی نگفت اما برخی‌ها می‌گفتند شورای تامین قبول نکرده بازی برگزار شود. بعد از این هم در رختکن با بازیکنان و همه کسانی که برای تیم زحمت کشیدند، خداحافظی کردیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما در طول فصل تلاش کردند و از خودشان مایه گذاشتند. این پایان خوب نبود و باعث ناراحتی همه می‌شود. حیف شد این‌گونه تمام شود چون قرار بود برخی از بازیکنان جوان که تا به حال در لیگ برتر بازی نکرده بودند، در این بازی به میدان بروند که نشد. ما حتی ترکیب را هم اعلام کرده بودیم و بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند اما این بدترین حالت از پایان لیگ بود.

سرمربی نساجی درباره عملکرد نساجی در سالی که گذشت گفت: در مجموع باید نمره خوبی به نساجی بدهم. در تیم ما آرامش وجود داشت و از نظر فنی هم به نتایج خوبی رسیدیم و قهرمانی جام حذفی را به دست آوردیم. بالاتر از این برای ما نمی‌توانست اتفاق بیفتد و در لیگ هم بد نبودیم. اگر در بازی مقابل تراکتور هم پیروز می‌شدیم، شاید تا رده نهم بالا می‌آمدیم. وضعیت ایده‌آلی را تجربه کردیم چون آقای حدادیان، مالک ما همه شرایط را فراهم کرده است. ما نسبت به تیم‌های صنعتی از نظر مالی فاصله زیادی داشتیم اما همه کارها به موقع انجام می‌شد.

او اضافه کرد: مدیرعامل ما هم تلاش‌های زیادی کرد و هر چیزی که یک تیم نیاز داشت به خوبی فراهم شد. این‌ها باعث شد نتایج خوبی کسب کنیم. در این بین ساکت الهامی هم امسال توانست تیم را به خوبی جمع کند و بازیکنان خوب‌مان تلاش زیادی برای این موفقیت‌ها انجام دادند. حس خوبی که تماشاگران به ما می‌دادند هم باعث این اتفاقات خوب می‌شد. از نظر آماری هم نتایج خوبی کسب کردیم.

سرمربی نساجی درباره شرایط ادامه همکاری با تیمش در ادامه فصل گفت: من دلی با نساجی کار کردم و به خاطر آقای حدادیان وظیفه دانستم در کنار تیم باشم. خوشبختانه سال قبل در این مسیر اتفاقات خوبی افتاد و در سال جدید قصد داشتیم دست تیم را بگیریم و کمک حال تیم باشیم. با سمت سرپرستی و مدیریت در کنار تیم بودم و بعد سعی کردم به تیم کمک شود. بعد از آقای ساکت الهامی تیم در شرایط سختی قرار گرفت. مردم از من انتظار داشتند و من هم سالیان سال هم در کنار تیم هستم و سابقه سرمربی‌گری نساجی را داشته‌ام.

او ادامه داد: ناگزیر باید می‌آمدم و به تیم کمک می‌کردم. لطف خدا هم شامل حال من شد و نتایج خوبی را در این چند بازی کسب کردیم. همه این‌ها محبت بچه‌ها و مجموعه باشگاه بود. برای فصل بعد هم مالک باشگاه حق دارد با هر مربی مذاکره کند. هدف من کمک کردن بود و اگر من را لایق بدانند در کنار تیم خواهم بود. نگران ادامه کار یا قطع همکاری نیستم چون این تیم برای شهر قائمشهر است و ما با این تیم خو گرفته‌ایم. هر کمکی از دست من بر بیاید برای تیم انجام می‌دهم و تا جایی که احترام‌ها و شخصیت‌ها حفظ شود کمک می‌کنم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.