×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اعلام آمادگی بانک توسعه تعاون به منظور حمایت از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مدیرعامل بانک توسعه تعاون، در دیدار با حجت اله نکونام، امام جمعه شهرکرد، ضمن ارائه گزارشی از سفر به شهرستان‌های لردگان، بروجن و خان میرزا، آمادگی بانک توسعه تعاون را به منظور پرداخت تسهیلات حمایتی جهت رونق تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری مؤثر در استان چهارمحال بختیاری اعلام کرد.

حجت اله مهدیان در این دیدار، ضمن برشماری دستاوردهای بانک توسعه تعاون در استان چهارمحال و بختیاری، افزود: بانک توسعه تعاون سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط در چهارمحال و بختیاری پرداخت کرده که پرداخت این میزان تسهیلات تا پایان سال جاری حداقل به ۲ هزار میلیارد ریال می‌رسد.

وی افزود: همچنین شعب بانک در این استان بالغ بر ۱۱۰ درصد منابع جذب‌شده در استان را به فعالین و بنگاه‌های اقتصادی استان تسهیلات پرداخت‌نموده‌اند که این نشان از عزم جدی و عملی بانک برای تحقق رونق اقتصادی در این منطقه دارد.

این مقام مسئول که به عنوان نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر حضور یافته است، در ادامه گفت: استان چهارمحال و بختیاری از ظرفیت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است و بانک توسعه تعاون آمادگی کامل دارد از سرمایه‌گذاری در این استان با استفاده از ظرفیت داخلی بانک و نیز منابع صندوق توسعه ملی حمایت نماید.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون روز گذشته نیز با حضور در شهرستان لردگان و خوان میرزا از طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی در این مناطق بازدید نموده و از نزدیک در جریان پیشرفت امور و مشکلات فعالین اقتصادی در این دو شهرستان قرار گرفت.

همچنین با حضور مهدیان و سایر مسئولین استانی، مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری استان چهارمحال و بختیاری نیز افتتاح شد.

گفتنی است حضور حسن شریفی، معاون عملیات بانکی مدیرعامل در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر برنامه‌های سفر هیئت بانک توسعه تعاون به استان چهارمحال و بختیاری بود.

بر اساس این گزارش، معاونان و مدیران عامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی موانع و مشکلات توسعه چهارمحال و بختیاری و ارائه روش‌های سرمایه‌گذاری با استفاده از منابع و ظرفیت‌های ملی به مدت دو روز در استان حضور دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.