×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مهندس تورج زارع با بیان اینکه محصول جدید “هیدرات ویژه” هم‌اکنون با دانش فنی ایرانی تولید می شود، افزود: آلومینای ایران با اضافه کردن محصول جدید خود به نام “هیدرات ویژه” به سبد محصولات خود که البته فقط در چهار کشور دنیا تولید می شود و ما پنجمین کشوری هستیم که این محصولات را تولید میکنیم و با دانش تولید انحصاری و ارزش‌افزوده بیش از چهار برابر نسبت به آلومینا، درصدد است بخشی از نیاز صنایعی همچون کابل‌سازی، ساخت لوله‌های پلی‌اتیلن، صنعت نفت و… به این محصول را مرتفع سازد.

وی اضافه کرد: آلومینای ایران با افتتاح “واحد سود و تبخیر” با ارزش سرمایه‌گذاری ۸۷ میلیارد تومانی درصدد است رشد تولید بالغ‌بر ۹ هزار تن در سال را محقق سازد.

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران در ادامه گفت: این شرکت در مجموع با دارا بودن ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های توسعه‌ای، بهره‌برداری از پروژه‌های پرعیارسازی بوکسیت، توسعه واحد گل قرمز، توسعه واحد سودو تبخیر، تولید محصول جدید هیدرات‌های ویژه و… را در دستور کار خود دارد.

وی در پایان به حضور شرکت آلومینای ایران به بوس اشاره کرد و گفت: شرکت آلومینای ایران با ثبت نماد و پذیرش در بورس در آینده نزدیک سهام خود را در بازار بورس و اوراق بهادار کشور انجام خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.