×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امیر چراغعلی مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- صبح امروز در مراسمی صمیمی با حضور مدیرعامل، قائم مقام‌ها و جمعی از مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن تقدیر از زحمات جعفرسمیعی در دوران تصدی مدیریت حوزه مدیرعامل این گروه صنعتی، امیر چراغعلی به عنوان مدیر جدید این حوزه معارفه شد.
علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم با اشاره به این که قلبا با پذیرش استعفای سمیعی موافق نبودم، او را مدیری سالم و اخلاق گرا دانست که در دوران مسوولیتش در مدیریت حوزه مدیرعامل، آرامش را به این حوزه برگرداند و با بیان این که سمیعی از گروه صنعتی ایران خودرو جدا نخواهد شد، اعلام کرد که از تخصص و تجارب او در بخش دیگری از گروه صنعتی ایران خودرو استفاده خواهد شد.

تجارت گردان | امیر چراغعلی مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو شد
اردشیر امینی، قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نیز ضمن تقدیر از زحمات سمیعی در دوران مسوولیت مدیریت حوزه مدیرعامل، چراغعلی را مدیری مجرب دانست که با حضور خود می تواند مسوولیت حساس مدیریت حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو را به خوبی بر عهده داشته باشد.
همچنین سمیعی و چراغعلی نیز در سخنان کوتاهی ضمن تاکید بر همدلی و تقدیر از فضای حاکم بر شرکت، بر همراهی و همیاری همه مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برای اعتلای بیش از پیش این مجموعه بزرگ صنعتی تاکید کردند.

تجارت گردان | امیر چراغعلی مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو شد
تجارت گردان | امیر چراغعلی مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو شد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.