×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتقاد بازیکنان استقلال ملاثانی از مسوولان خوزستان؛ کجا هستید؟

امین هاشمی فرد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تمام مسوولان استان باید تیم ملاثانی را ببینند. این تیم برای شاد کردن دل مردم ملاثانی و خوزستان تلاش می کند و باید به آن توجه کنند.

وی افزود: آقای علاقبند مدیرعامل باشگاه تا یک جایی توانست و کمک کرد و بخشی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت شد ولی واقعیت این است که دیگر نمی تواند و مسوولان باید پای کار بیایند و حمایت کنند.

این مدافع گفت: بازیکن تا پولش را نگیرد و به حقش نرسد نمی تواند بازی کند؛ رکورد زدیم و با تمام تیم های متمول لیگ یک هم بازی کردیم اما چه کسی قرار است این ها را ببینید. واقعا مسوولان شهر و استان کجا هستند؟

همچنین اسد عبادی کاپیتان استقلال ملاثانی عنوان کرد: بازیکنان ما روحیه ندارند که تمرین کنند. دو سه ماه است که هیچ مسئولی را کنارمان ندیده ایم.

وی ادامه داد: آقای فرماندار، آقای شهردار و  شورای شهر ملاثانی اگر تیمی جز استقلال بود واقعا نمی آمدید که به آن خسته نباشید بگویید؟ آقای شهردار و فرماندار چرا به تمرینات ما نمی آیید. من بچه ملاثانی هستم و آیا ظلم است که این تیم به اسم ملاثانی است؟

این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی بیان کرد: آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش استان به تیم های نفتی و صنعتی کمک می کند اما چرا به تیم منطقه محروم ملاثانی کمک نمی شود؟ آقای بنی تمیم چرا به ما کمک نمی کنید؟ 

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.