×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتقاد حسینی از داور دیدار پیکان و هوادار

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پیکان در جریان هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر مهمانش هوادار به تساوی یک بر یک رسید.

مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول هر دو تیم بازی پر فشار انجام دادند و در نیمه دوم احتمال می‌دادیم هوادار عقب بکشد.

وی افزود: متاسفانه داور پنالتی ما را بیرون محوطه جریمه ضربه ایستگاهی اعلام کرد. خطا دو متر درون محوطه جریمه بود و نمی‌دانم چطور داور خطا را بیرون محوطه جریمه تشخیص داد. این صحنه‌ها باید بررسی شود.

او همچنین گفت: در نیمه دوم توپ در اختیار ما بود اما فرصت چندانی ایجاد نکردیم و نشد که برنده بشویم. متاسفانه بعد از خطای مهاجم حریف روی مدافع ما، هوادار به گل رسید.

حسینی تصریح کرد: این بد سلیقه‌ای است که داوری که تحت فشار بوده را برای یک بازی حساس انتخاب کنید. روی صحنه‌ای که مهاجم ما نقش بر زمین شد، صحنه دو متر درون محوطه جریمه رخ داد اما خطا را بیرون محوطه تشخیص داد. این نشان می‌دهد داور تحت فشار است و هنوز نتوانسته از فشار بازی با استقلال خارج شود. داور بسیار فرد سالمی است اما تحت فشار قرار داشت. کمیته داوران  باید خوش سلیقه باشد و به داورش که تحت فشار باشد را باید استراحت بدهد.

وی درباره اینکه مربی تیم فوتبال هوادار اعتقاد داشته که داور پنالتی آنها را نگرفته است هم گفت: آن صحنه  را من ندیدم و نمی‌توانم روی آن نظر بدهم.

او ادامه داد: شرایط تیم ما خوب است و زمان بردهای ما هم از راه می‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به سوالی درباره حاشیه‌سازی‌ها جهت حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام‌جهانی هم گفت: تا آنجا که سواد من اجازه می‌دهد فیفا وارد این فضا سازی‌های سیاسی نمی‌شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.