×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
‍ بازدید دبیر شورای مشاوران وزرا از پتروشیمی ایلام

در این بازدید که جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رحیمی‌نسب را همراهی می‌کرد از همکاری مدیرعامل پتروشیمی ایلام در‌ جهت تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران تقدیر شد.

نماینده ادوار استان لرستان در‌ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پتروشیمی ایلام در غرب کشور یک صنعت پیشرو و عظیم است افزود:این مجتمع بواسطه‌ی نقش کلیدی آن در تولید و اشتغال پیشانی توسعه در استان است.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران با اشاره به اینکه در جهت بررسی وضعیت ایثارگران استان ۳۰ تن از مشاوران وزرا در ایلام حضور دارند ادامه داد:پس از بررسی‌های نهایی نتیجه به اطلاع رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور خواهد رسید.

وی با یاداوری قوانین مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران افزود: تصمیم‌گیری در خصوص شرایط و ضوابط ایثارگران باید در مرکز کشور انجام شود.

به گزارش روابط عمومی ،مسلم کمالوندی معاون رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های مجتمع در امر تولید ارائه کرد و علی‌حسین‌‌پناه؛ مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران با اشاره به تبدیل وضعیت ۱۱۰ نفر از نیروهای ایثارگر پتروشیمی گفت:بر اساس دستورالعمل‌های هلدینگ خلیج‌فارس با تبدیل وضعیت این افراد موافقت شده‌ است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.