×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بالاتر از قاتلین رئال و رقبای بارسا؛ ادامه شگفتی‌سازی‌های شهاب

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال المپیک دونتسک دیروز(یکشنبه) در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اوکراین به مصاف میهمان خود روخ لویو رفت و با نتیجه سه بر یک به برتری رسید تا با ۱۶ امتیاز در رده هفتم قرار بگیرد و به پنجمین برد فصل دست پیدا کند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که شهاب زاهدی، ستاره ایرانی تیم المپیک مرد اول میدان بود و موفق شد ۲ گل به ثمر برساند تا حالا جمع گل‌هایش به عدد هشت برسد و به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگج اوکراین قرار بگیرد. شهاب به تنهایی زننده ۴۲ درصد گل‌های تیمش در این فصل بوده و در ۱۱ بازی به این عملکرد دست پیدا کرده است. او به طور متوسط هر ۹۶ دقیقه یک گل زده است.

شهاب در حالی این تعداد گل را به ثمر رسانده که ستاره‌های تیم‌های شاختار دونتسک اوکراین و دیناموکیف اوکراین با او فاصله دارند. شاختار در لیگ قهرمانان اروپا ۲ بار از سد رئال مادرید گذشته و دیناموکیف هم در گروه بارسلونا و یوونتوس قرار دارد و البته شانسی برای صعود ندارد.

زاهدی در فصل قبل و در ۲۳ بازی موفق به زدن ۶ گل شد اما در این فصل در ۱۱ مسابقه توانسته بهتر از کل عملکرد لیگ قبلی کار کند و باید دید تا کجا این مسیر را ادامه خواهد داد. او فصل قبل در تیم منتخب فصل قرار گرفت و حالا احتمالا به آقای گلی در لیگ اوکراین فکر می‌کند.

تجارت گردان | بالاتر از قاتلین رئال و رقبای بارسا؛ ادامه شگفتی‌سازی‌های شهاب

زاهدی درباره درخشش این هفته و ۲ گلی که زد اظهار داشت: گل‌های من ماحصل تلاش و سختکوشی روزانه‌ای است که انجام می‌دهم.تمرینات متعدد شوت‌زنی را در دستور کار روزانه‌ قرار می‌دهم. با دستورات کادر فنی به سه امتیاز مهم رسیدیم و شانس این را داریم تا در نیمه بالایی، این مرحله را به پایان برسانیم.

وی درباره ادامه کارش در المپیک گفت: در یک تیم فوق‌العاده هستم. خوشحالم و روی کارم تمرکز دارم. هیچ چیزی را حدس نمی‌زنم. تا انتهای راند اول صبر می‌کنیم و سپس تصمیم‌گیری می‌کنیم که چه اتفاقی رخ بدهد.

اللهیار صیادمنش نیز در تیم زوریای اوکراین عضویت دارد و دیگر نماینده کشور ما در لیگ برتر این کشور به حساب می‌آید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.