×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط شورای ارزیابی دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص شاخص های پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بانک سپه با کسب امتیاز کامل در کلیه شاخص ها در بین ۸۶ دستگاه ارزیابی شده در استان موفق به دریافت لوح استانی «سطح یک» شد و در شمار ۱۰ دستگاه اجرایی که حداکثر امتیاز را کسب نموده اند قرار گرفت.
بر اساس این گزارش جدول شاخص های مورد ارزیابی و امتیاز کسب شده توسط بانک سپه به شرح جدول ذیل است:

شاخصسقف امتیازامتیاز مکتسبه توسط بانک سپه
اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان یا مشتریان۴۸۴۸
ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان۱۲۱۲
نظر سنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان۱۴۱۴
رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان۱۳۱۳
آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع در سازمان۱۳۱۳
جمع امتیاز۱۰۰

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.