×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
با بهره‌برداری از هایکو به تولید با ظرفیت اسمی خواهیم رسید/ چالش‌های تهیه و تامین خوراک مورد نیاز تولیدکنندگان کفش را برطرف خواهیم کرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون، در این دیدار صمیمی علیرضا صدیقی‌زاده ضمن بازدید از نمایشگاه و شنیدن مشکلات تولیدکنندگان داخلی در تامین خوراک اظهار داشت: با توجه به اینکه پتروشیمی کارون تنها تولیدکننده ایزوسیانات‌ها در کشور است و برای تامین خوراک‌های متنوع خود جهت تولید پایدار مجبور است از ۷ شرکت پتروشیمی دیگر خوراک دریافت کند، همواره برای رسیدن به تولید پایدار با چالش‌های مختلفی روبرو بوده است.
مدیرعامل پتروشیمی کارون تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با بهره‌برداری از طرح هایکو یکی از بزرگترین دغدغه‌های ما در تامین خوراک منوکسیدکربن برطرف و به تولید با ظرفیت اسمی برسیم.
همچنین به منظور ارتباط مستمر با مشتریان و تعامل هر چه بیشتر با تولیدکنندگان مدیرعامل پتروشیمی کارون، دستور تشکیل کارگروه مشترکی از واحدهای مختلف را صادر کرد تا با برگزاری جلسات دوره‌ای با انجمن تولیدکنندگان کفش، چالش‌های تهیه و تامین خوراک آنها را در کمترین زمان برطرف کنند.
گفتنی است اولین نمایشگاه تخصصی کفش و صنایع جانبی (مترکس۲۰۲۳) از ۳۰ آبان لغایت ۳ آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهرستان قم دایر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.