×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برپایی جشن بهار انقلاب با حضور خانواده های کارکنان منطقه ویژه اقتصادی لامرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، با حضور مهندس فتاحی مدیرعامل، دکتر موسوی نماینده شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، مسئولین شهرستان لامرد و خانواده های کارکنان منطقه ویژه اقتصادی لامرد، جشن باشکوهی با اجرای برنامه های متنوع و سرگرم کننده برگزار گردید.

فتاحی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد که در جمع خانواده های کارکنان این کانون صنعتی سخن می گفت بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران یکی از پر پتانسیل ترین کشورهای دنیاست که با ایدئولوژی اسلامی، نظریه شهادت، فن و مهندسی و دانش، منابع طبیعی (معدن، نفت و …) و موقعیت ژئوپلیتیکی کشورمان امکان تبدیل شدن به ابر قدرت منطقه را داریم و همه این خصوصیات باعث شده که کشورهای استعمارگر و رقیب چه در داخل منطقه و چه خارج از منطقه از ما هراسی به دل داشته باشند. وی خطاب به خانواده های کارکنان منطقه ویژه اقتصادی لامرد بیان داشت: همسران شما امروز در منطقه ویژه اقتصادی لامردی فعالیت می کنند که می‌تواند یکی از مراکز بسیار مهم صنعتی و اقتصادی خاورمیانه بشود، بنابراین دل در دل همسرانتان بگذارید تا برای کشور و رشد و توسعه آن تمرکز بگذارند.

فتاحی افزود: ما در نقطه سرآغاز منطقه ویژه اقتصادی لامرد هستیم و برای رسیدن به نقطه اوج خیلی فاصله داریم، اما به شما این اطمینان را می‌دهم که دشمنان خارجی ما را رصد می‌کنند. دشمنان منطقه ما را دنبال می‌کنند، اینکه کارخانه آلومینیوم در منطقه ما با ظرفیت کامل کار می کند و به زودی کارخانه فولاد و پتروشیمی ها در منطقه مستقر شوند و اتفاقات خوب دیگری بیفتد، تازه آغاز حرکات براندازانه کشورهای متخاصم است.

فتاحی در ادامه بیان داشت: ما در یک جنگ اقتصادی هستیم و شما در حقیقت در مسیر جهاد اقتصادی گام برمی دارید. اگر ما ۶۰ درصد از این مساحت منطقه را صاحب کارخانه و تولید کنیم به جرأت می‌گویم ما اکثر مراکز هرمزگان، فارس و بوشهر را از محرومیت دور کرده ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.