×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری جلسه شورای اداری و تقدیر از مدیر شعب پست بانک خراسان رضوی با حضور معاون اعتباری و بین‌الملل

در این مراسم ابتدا محمودشیردل مدیر شعب استان خراسان رضوی ، گزارشی از عملکرد استان و نحوه فعالیت و برنامه های مجموعه خود را در سال ۱۳۹۹ و همچنین از ابتدای ۱۴۰۰ تبیین و  چشم‌اندازی از برنامه ها و اهداف  در سال پیش رو ارائه داد.

 در ادامه جلیلی نیا ضمن ابراز خرسندی از حضور در مشهد مقدس ، اظهار داشت:  پست بانک ایران در حال حاضر روند رو به جلویی را تجربه نموده و شرایط مساعدی  دارد.

 وی با اشاره به سودآوری بانک در سال ۹۸ و ۹۹ و رضایتمندی همکاران یادآور شد: بانک پس از ارائه گزارش به سازمان حسابرسی و مجمع و تایید آنان به کارنامه قابل قبولی رسیده به طوری که در سال ۹۸ و۹۹ به  سود قابل توجهی رسیده و درجذب سپرده ها ۷۱ درصد رشد را کسب نمود.

 معاون اعتباری و بین الملل گفت:در زمینه پرداخت تسهیلات نیز جهش و جایگاه خوبی در این دو سال داشته و در همین راستا کاهش نسبت مطالبات را نیز شاهد بودیم و در زمینه درآمدهای مشاع و غیر مشاع نیز پیشرفت چشمگیری داشتیم و در نهایت با سودآوری بانک طی چند سال اخیر و رشد ۶۶۱ درصدی سودآوری بانک، سهام پست بانک نیز افزایش یافته و هر سهم از ۳۹۸۰ ریال در سال ۹۸ به ۲۳۳۱۰ ریال در سال ۹۹ رسیده و این مهم در کنار دیگر ارکان موفقیت بانک  با رعایت استانداردها و پیاده سازی اصول و شاخص های بانکی و همت و تلاش همکاران خدوممان در سطح کشور میسر و محقق گردیده است.

 جلیلی نیا در پایان ضمن تشکر از برپایی این نشست صمیمانه تاکید نمود که بخاطر تقدیر و تشکر از آقای شیردل ،مدیر شعب استان خراسان رضوی و همکاران ایشان به نیابت از سوی دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مشهد آمده و برای مجموعه بانک و پرسنل پر تلاشش آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون نمود .

در این مراسم لوح تقدیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به محمود شیردل اعطاء شد.

جلیلی نیا در ادامه سفر خود از واحدهای ستادی استان و شعبه کوهسنگی مشهد بازدید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.