×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بهترین دوره آموزش باریستا تهران با مدرک بین المللی درآکادمی کافی پارس

مزایای گذراندن دوره باریستایی در آموزشگاه حرفه ای

اکثر باریستاهای ماهر و موفق آموزش خود را به صورت اصولی و در آموزشگاهی معتبر شروع کرده اند. یک آکادمی حرفه ای به شما فرصت می دهد تا خودتان تمرین کرده و به مهارت لازم برسید. همچنین هنرجوها باید بتوانند به تمام تجهیزات و دستگاه های حرفه ای دسترسی داشته باشند و پس از اتمام دوره مدرکی معتبر دریافت کنند. با یک جستجوی ساده “بهترین آموزشگاه باریستایی” می توانید در مورد این آکادمی حرفه ای کافی پارس اطلاعات لازم را دریافت کنید.

فردی که آموزش های لازم را در محیطی حرفه ای دریافت می کند توسط مهارت خود می تواند با ایجاد کسب و کار جدید یا حتی کار در کافه ها و رستوران ها مشتریان زیادی را جلب کند. همچنین هنرجوها می توانند از تجربه های تئوری و عملی اساتید ماهر در زمینه تهیه، سرو و تزئین نوشیدنی ها استفاده کنند. تضمین بازار کار و ارائه مشاوره در مورد راه اندازی کسب و کار در این زمینه نیز می تواند برای هنرجوهای علاقه‌مند مفید باشد.

اساتید مجرب

یادگیری باریستایی از اساتید مجرب می‌ تواند به‌طور قابل توجهی در پیشرفت و تسلط شما در این هنر موثر باشد. اساتید ماهری که سال ‌ها در زمینه باریستایی فعالیت داشته ‌اند، دارای تجربه‌ و دانش گسترده‌ ای در این زمینه هستند. آن‌ ها با تمام جزییات و تکنیک‌ های جدید برای تهیه انواع نوشیدنی ها و تزئینات آن آشنایی دارند و می‌توانند این دانش را به شما منتقل کنند. همچنین یادگیری باریستایی با حضور در کلاس های کافی پارس به شما انگیزه داده و کمک می‌ کند که از ابتدا با تکنیک های صحیح و اصولی به این حرفه وارد بازار شوید.

انتخاب زمان کلاس توسط هنرجو

مطمئنا هنگامی که انتخاب زمان کلاس ها بر عهده هنرجو باشد، می تواند براساس برنامه تحصیلی و یا کاری خود زمان حضور در کلاس های آموزش باریستایی را انتخاب کند. با هماهنگ کردن برنامه روزانه خود با این کلاس ها می توانید وقت مناسبی را برای یادگیری بیشتر، تمرین و تکرار مهارت‌ ها داشته باشید. با انتخاب زمان کلاس توسط خود هنرجو، صرفه ‌جویی در زمان سفر به محل آموزش و هزینه ‌های مرتبط نیز می تواند کاهش یابد.

اعطا مدرک بین المللی

با گذراندن دوره باریستایی و آموزش بارتندری در آموزشگاهی معتبر به عنوان یک کارشناس در این زمینه تمام تکنیک های جدید و لازم برای تهیه انواع نوشیدنی های خوش طعم و عالی را خواهید آموخت. همچنین علاوه‌بر آموزش تهیه و سرو نوشیدنی ها می توانید با تکنیک ‌های لاته آرت، منو نویسی حرفه ای و اجرای کمپین های تبلیغاتی آشنا شوید. پس از اتمام دوره در کافی پارس با مدرک بین المللی ای که دریافت می کنید می توانید کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنید. همچنین توسط این مدرک می توانید از وام ۱۰۰ الی ۲۰۰ ملیون تومانی برای راه اندازی کافه خود استفاده کنید.

تجارت گردان | بهترین دوره آموزش باریستا تهران با مدرک بین المللی درآکادمی کافی پارس

تضمین بازار کار

اگر به تهیه و سرو نوشیدنی های گرم و سرد امروزی علاقه‌مندید می توانید این استعداد و علاقه خود را پرورش دهید. گذراندن دوره های باریستایی اولین و مهم ترین گام در این زمینه محسوب می شود. با به اتمام رساندن این دوره ها و کسب مدرک، می ‌توانید به عنوان یک باریستا حرفه‌ ای و مجرب در مکان های مختلفی مشغول به کار شوید. پس از اتمام دوره تمام اطلاعات لازم درمورد تجهیزات، مواد اولیه و سرو نوشیدنی ها را خواهید داشت و علاوه‌بر امکان کار کردن در کافه ها  می توانید کافه خود را افتتاح کرده و به موفقیتی روز افزون دست یابید.

 ثبت نام و مشاوره رایگان دوره باریستایی کافی پارس

اگر به باریستایی و داشتن شغلی موفق علاقه دارید با شرکت در دوره های آموزشی کافی پارس رویایتان تحقق می یابد. از برخی از سرفصل هایی که در این دوره ها آموزش داده می شوند می توان به آموزش آماده سازی و سرو اسپرسو، آمریکانو، قهوه موکا، کاپوچینو،وایت چاکلت، هات چاکلت، چای ماسالا و دمنوش هایی مانند چای سبز و به لیمو اشاره کرد.

شهریه این دوره ها را می توانید اقساطی پرداخت کرده و پس از اتمام با مدرک بین المللی وارد بازار کار شوید. همچنین پس از اتمام این دوره ها هنرجوها می توانند با استفاده از کارت گارانتی ۵ ساله خود به مدت ۵ سال به صورت رایگان در ورکشاپ های کافی پارس شرکت کنند و یا به رفع اشکال های خود بپردازند. برگزاری کلاس های نیمه خصوصی با شهریه عمومی و مشاوره رایگان برای راه اندازی کسب و کار نیز برخی از مزایای این دوره های آموزشی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

۰۹۲۰۲۷۷۵۸۵۷

۰۹۹۶۲۰۲۸۰۳۰

۰۲۱۸۸۷۱۴۴۹۳

۰۲۱۸۸۱۰۸۷۱۹

تجارت گردان | بهترین دوره آموزش باریستا تهران با مدرک بین المللی درآکادمی کافی پارس

سخن پایانی

گذراندن دوره باریستایی به عنوان پلی برای ورود به یک بازار کار ایده آل و الهام‌ بخش محسوب می شود. در این دوره ها که تحت نظر مربی های ماهر برگزار می شوند نحوه تهیه و سرو انواع نوشیدنی ها و دمنوش ها و همچنین چگونگی راه اندازی کسب و کار جدید در این حوزه آموزش داده می شود. با امکان انتخاب زمان کلاس ها توسط هنرجو، اعصا مدرک بین المللی، کارت گارانتی ۵ ساله برای رفع اشکال و تضمین بازار کار برخی از مزایای این دوره ها هستند. همچنین در این دوره ها با تزئین نوشیدنی ها نیز آشنا می‌شوید تا به مشتریان خود نوشیدنی زیبا و خوش طعمی ارائه دهید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و تجارت گردان مسئولیتی درباره آن ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.