×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
به‌ مناسبت افتتاح خدمات جدید اتوشناس

پریسا فتحنایی خبرنگار تجارت گردان: امروز فضای مجازی یکی از محل‌های اصلی مراجعه افراد برای خرید و فروش خودرو شده که این امر ضرورت حضور کارشنا سان را برای تایید سلامت و اصالت خودرو پررنگ‌تر کرده است.

مجموعه «اتوشناس» برند جدید اتوخسروانی، خدماتی جدید را به سبد سرویس‌دهی خود در زمینه خدمات پس از فروش افزوده است. نیاز جامعه به خدمات کارشناسی، مدیران اتوشناس را بر آن داشته تا در جشنواره‌ای یک ماهه توانمندهای خود را به نمایش بگذارند.
در این جشنواره، خدمات متنوعی در اختیار صاحبان خودرو قرار می‌گیرد که شامل بررسی اصالت خودرو براساس شاسی موتور و اسناد آن، بررسی سلامت فنی خودرو با تجهیزات و ابزار پیشرفته و بررسی سلامت بدنه خودرو در اتاق تشخیص رنگ مخصوص و مجهز است.
در واقع با این فرصت استثنایی آنچه شرکت‌های خدمات پس از فروش با مبلغ بیش از یک میلیون تومان در اختیار صاحبان خودرو قرار می‌دهند، اتوشناس با پیشرفته‌ترین تجهیزات این خدمات را فقط با ۱۰۰ هزار تومان به متقاضیان ارائه می‌دهد.
گفتنی است خدمات کارشناسی اتوشناس با تضمین ۱۰۰ درصدی بوده و اگر در اثر تشخیص اشتباه و خطای انسانی خسارتی به خودرو وارد شود، ۱۰۰ درصد جبران می‌شود. برگه تضمین هم با هولوگرام و مهر مخصوص به خریدار داده می‌شود.
به‌طور قطع بررسی سلامت خودرو و تضمین امنیت سرنشینان آن با بهترین خدمات، هزینه‌کرد خانواده‌ها را کاهش می‌دهد.
این مبلغ برای خودروهای داخلی و خارجی، ارزان‌ترین و گران‌ترین تفاوتی نمی‌کند. شما صاحب پراید باشید یا بی‌ام‌و سری۷ با مبلغ ۱۰۰ هزار تومان می‌توانید سلامت خودرو خود را تضمین کنید. در این خدمات استثنایی ۹۵ آیتم فنی خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد. جشنواره «اتوشناس» قرار است به مدت یک ماه از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند ادامه داشته باشد.

شرکت اتوشناس مرکز خدمات خودرویی اتوشناس با بهره گیری از تجربه ۴۰ ساله حضور اتوخسروانی در بازار خودرو ایران، خدمات تخصصی متفاوتی را در زمینه فروش و خدمات خودرو ارایه نموده است. خدماتی نظیر:

– خدمات تخصصی تعمیرگاهی انواع خودروهای کره ای و ژاپنی مانند تویوتا، کیا، هیوندای، میتسوبیشی، نیسان، سانگ یانگ و …

-کارشناسی فنی، بدنه و اصالت شاسی و موتور خودرو به همراه عقد قرارداد توسط وکیل مجرب دادگستری زیر نظر اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل خودرو تهران “کارشناسی شسته رفته”

– دیتیلینگ، سرامیک کاری بدنه خودرو، کاور بدنه، فیس لیفت و خدمات تخصصی آپشن و اکسسوریز “اتوآپ”

– کارواش تاچ لس نانو و صفرشویی

– کارت خدمات خودروی “اتویار” شامل سرویس هایی نظیر حمل خودرو با خودروبر، سوخت رسانی اضطراری، پنچرگیری، باتری به باتری و خدمات متنوع دیگرقسمتی از خدمات متنوع و تخصصی در اتوشناس است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.