×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
به دنبال جهانی کردن برند فولاد اکسین هستیم

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی فولاد اکسین، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با اشاره به برندسازی در سطح جهان، گفت: برای جهانی‌سازی برند فولاد اکسین و ارزآوری برای کشور اقدام به صادرات محصولات می‌کنیم. طبق برنامه باید در سال جاری ده تا دوازده درصد محصولات صادر می‌شد که تاکنون طبق برنامه‌ریزی پیش رفته‌ایم.

امین آسیابان اظهار کرد: هفتصد الی هفتصدوسی‌هزار تن محصول متنوع برای صنایع مختلف تاکنون در سال جاری تولید کرده‌ایم. وی افزود: فولاد اکسین خوزستان بعنوان تنها تولیدکننده ورق‌های عریض فولادی و عملیات حرارتی‌شده در ایران و خاورمیانه است رسالت اصلی در راستای رفع نیاز صنعت نفت و گاز است و کاربرد عمده محصولات در این حوزه است. آسیابان عنوان کرد: با وجود این صنعت مهم که محصولی ویژه و استراتژیک تولید می‌کند، می‌توانیم به یک سطحی از خودکفایی برسیم که اگر مواد اولیه مورد نیاز این گونه محصولات با کیفیت مورد نظر و بر اساس استانداردهای جهانی و آنچه که نیاز هست، به دست ما برسد؛ درصد بالایی از اینگونه صنایع را تولید کنیم.

وی با اشاره به پروژه خط لوله انتقال نفت خام صادراتی از گوره به جاسک، گفت: فولاد اکسین یکی از حلقه‌های زنجیره تولید این محصول بود که کاملا از ابتدای مواد اولیه تا اراه اندازی پروژه، کار خود را به نحوی انجام داد که در مقایسه با نمونه‌های مشابه جهانی کیفیتی به مراتب بالاتر برخوردار بود. وی با بیان اینکه طراحی فرآیندها به دست متخصصان داخلی خود شرکت صورت گرفته، عنوان کرد: ورق‌های فولادی برای خطوط لوله صنعت نفت و گاز، پایانه‌های نفتی، مخازن ذخیره نفت، گاز، راکتورهای پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها، صنعت کشتی‌سازی و صنعت ساختمان که شامل سازه‌های پل و اسکله‌ها است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین افزود: بیش از سه‌هزار گونه فولادی وجود دارد که درصورت تامین مواد اولیه، توان تولید آنها در فولاد اکسین وجود دارد. آسیابان با بیان اینکه تولید شرکت از پانزدهم تیرماه تا پایان مردادماه سال جاری متوقف شد، افزود: این توقف به دلیل محدودیت سراسری مصرف برق بود و موجب شد به لحاظ مقداری تولید، از برنامه سالانه عقب بیفتیم؛ اما سود حاصله تاکنون کاملا مطابق برنامه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.