×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیشترین تماس‌های دریافتی مشتریان بانک مسکن از کدام استان ها بود؟

 به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن – هیبنا، بانک مسکن به منظور پاسخگویی شفاف و صریح به مشریان بالفعل و بالقوه این بانک از طریق مرکز ارتباط با مشتریان تلاش می کند تا سوالات و پرسش های مخاطبان را پاسخ دهد.

کارشناسان این مرکز روزانه پاسخگوی حجم زیادی از پرسش های مشتریان بانک هستند که بخش قابل توجهی از این سوالات به استناد بررسی های تماس های واصله در مهرماه در حوزه تسهیلات مسکن بوده است.

بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه ای بخش مسکن نه تنها در تهران که در سراسر کشور پاسخگوی مشتریان به ویژه از طریق کارشناسان مرکز ارتباط است.

بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده از تماس های دریافتی مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، در مهرماه بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ تماس از سوی مخاطبان و مشتریان با این مرکز انجام شده است که این مخاطبان از سراسر کشور بوده اند.

طبق بررسی گزارش تعداد تماس های ثبت شده به تفکیک هر استان، مشتریان ساکن استان تهران بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در مهرماه برقرار کردند. به عبارتی ۴۶٫۵ درصد از تماس های این مرکز از سوی مشتریان در استان تهران بوده است.

پس از استان تهران، بیشترین تماس های دریافتی مرکز ارتباط با مشتریان مربوط به استان البرز بود. استان های اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، فارس، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و اردبیل نیز به ترتیب بیشترین تماس های تلفنی را با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در مهرماه برقرار کردند.

بانک مسکن به واسطه وظیفه ذاتی تعیین شده، با مهمترین اقشار جامعه به منظور تامین بخش قابل توجهی از اعتبارات و تسهیلات مسکن در ارتباط است و به همین دلیل بیشترین ارتباط را در شبکه بانکی با مشتریان مشمول دریافت تسهیلات مسکن دارد.

بر اساس این گزارش، مشتریان و افرادی که در حوزه های مختلف برای راهنمایی و آگاهی از خدمات بانک مسکن نیاز به مشاوره دارند، می توانند با شماره تلفن ۶۱۰۸۸-۰۲۱ با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن تماس برقرار کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.