×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تجدید میثاق مدیران ارشد و کارکنان بانک ملی ایران با آرمان های امام راحل و شهدا

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و دیگر مسئولان ارشد بانک با حضور در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی همچنین با جانشین برحق و حافظ آرمان‌ها و سیره آن یار سفر کرده، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله) نیز تجدید بیعت کرده و برای حفظ و گسترش انقلاب اسلامی با غلبه رویکرد اقتصاد مقاومتی در حوزه های مختلف اقتصادی و همچنین به کار بستن نسخه رهایی بخش و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب در مقوله اقتصاد مقاومتی برای مانع‌زدایی از تولید در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» و پیشبرد و حفظ‌ منافع‌ اقتصادی‌، ایجاد اشتغال‌ تام‌ و مولد و توسعه روزافزون اقتصاد ملی و همچنین پیروی از سیاست های رئیس جمهور محترم و ولایت مدار عهد و پیمان بستند.

در این مراسم عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) گفت: نام و عظمت حضرت امام(ره) در تاریخ فراموش نخواهد شد و ایشان در قلب همه مردم آزاده جهان جای دارند.

وی افزود: پیام امام راحل (ره) و شهیدان سرافراز، ایستادگی و جهاد است و کارکنان بانک ملی ایران با تأسی به این فرهنگ است که توانسته اند در جهاد اقتصادی گام های بلندی بردارند.  

حسن مونسان عضو هیات عامل بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: حضور همکاران ما در این مکان مقدس نشان دهنده تجدید بیعت با حضرت امام(ره) و آرمان های والای اوست.

وی افزود: ما باید در راه خدمت رسانی به مردم عزیزمان گام های بلندتری را برداریم و همواره قدردان انقلاب و شهدا باشیم و در مسیر جهاد اقتصادی مصمم تر قدم برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.