×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تجلیل شعبه گرگان بیمه دانا از خدمات فرهنگیان استان گلستان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، محسن میرحسینی‌نژاد رئیس شعبه گرگان اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته معلم، این شعبه به همراه همکاران و شبکه فروش با حضور در مدیریت آموزش و پرورش استان گلستان و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های تابعه (کردکوی، بندرگز، بندرترکمن، گرگان، آق قلا، فاضل آباد و علی‌آباد کتول) و همچنین مدارس سطح استان، از تلاش‌‌های صادقانه‌ی معلمان و فرهنگیان عزیز، تجلیل کردند.
در این مراسم که با حضور دکتر سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، آقای محمود حسین زرگری معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان و جمعی از فرهنگیان معزز برگزار شد، از زحمات بی‌شائبه معلمان با اهداءگل و لوح تقدیر، تشکر و قدردانی شد.
در این دیدار، دکتر نظری ضمن تقدیر و تشکر از بیمه دانا، رضایتمندی کامل خود را از خدمات ارزنده این شرکت به فرهنگیان این استان اعلام داشت.
در پایان مراسم نیز میرحسینی نژاد، رئیس شعبه گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبیین مقام والای استاد و معلم، از نقش و تاثیر این قشر فرهیخته در ارتقای سیستم آموزشی کشور تقدیر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.