×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تحقق ۸۵ درصدی برنامه تولید پتروشیمی ایلام در شش ماه نخست سال/ ایستگاه تخلیه و بارگیری C۵ تا یک ماه آینده راه اندازی می‌شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این نشست که علاوه بر دکتر علی عسکری، رشید قانعی مدیرعامل پترول و جمعی از معاونان و مدیران ارشد ستاد هلدینگ‌ حضور داشتند، مدیرعامل پتروشیمی ایلام به ارائه گزارشی در خصوص این مجتمع پرداخت.
سید غلامحسن گرشاسبی با اشاره به سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلاری در این مجتمع، اظهار داشت: این پتروشیمی مصداق بارز فرصت و تهدید است و کمبود خوراک و زیان انباشته مهم‌ترین مشکلات پیش‌روی پتروشیمی ایلام است.
وی بابیان اینکه استثنایی‌ترین واحد شیرین‌سازی کشور در پتروشیمی ایلام راه‌اندازی شده، اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲، پتروشیمی ایلام بیش از ۸۵ درصد تحقق برنامه تولید داشته است.
گرشاسبی با اشاره به اینکه روند تولید اتیلن در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته افزایش یافته، تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۶۹۲ تن اتیلن تولید شده است.
مدیرعامل پتروشیمی ایلام همچنین خبر داد: ایستگاه تخلیه و بارگیری C۵ تا یک ماه آینده راه اندازی می‌شود.
وی در بخش پایانی گزارش خود با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار نفر در این مجتمع مشغول به کار هستند، خاطر نشان کرد:حدود ۹۰ درصد نیروهای این مجتمع بومی استان ایلام هستند و ما علاوه بر اشتغال‌زایی بر مبنای مسئولیت اجتماعی خود تلاش می‌کنیم حداکثر نیازهای مجتمع را از منطقه تامین کنیم و با ایجاد گردش مالی‌ چند ده میلیاردی ماهانه، به توسعه اقتصادی این منطقه و ایجاد شغل غیرمستقیم کمک کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.