×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تخفیفات رشته عمر و حادثه در پویش 20 سالگی بیمه سینا اعلام شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ روح‌الله عظیمی مدیر بیمه‌های زندگی بیمه سینا با اشاره به شرایط ویژه برای فروش بیمه های عمر و حادثه اظهار کرد: از تاریخ ۶ آبان لغایت ۱۳ آذر مصادف با روز ملی بیمه و در راستای پویش ۲۰ سالگی بیمه سینا، بیمه حوادث انفرادی با تخفیف ۵۰ درصدی توسط شعب و نمایندگی‌ها ارائه می‌گردد.
وی افزود : بیمه حوادث انفرادی در برابر انواع حوادث از فرد بیمه شده حمایت می‌کند و تفاوتی ندارد که این حادثه کی، کجا و در چه شرایطی رخ داده است.
وی افزود: مهمترین حوادثی که تحت پوشش بیمه حوادث انفرادی هستند شامل غرق شدن، مسمومیت، تأثیر گاز، بخار و یا موارد خورنده مانند اسید، ابتلا به بیماری‌هایی مثل هاری، کزاز و سیاه‌زخم، گزیدگی، اقدام به نجات اشخاص و اموال از خطر و حادثه، سوانح رانندگی، برق‌گرفتگی، سوختگی، سقوط از ارتفاع و حمله حیوانات میشود.
مدیر بیمه های زندگی بیمه سینا در ادامه از تخفیف ۵۰درصدی در هزینه پوشش‌های اضافی بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت : این تخفیف از روز ۲۸ آبان سال‌روز تاسیس شرکت بیمه سینا تا ۲۸ بهمن ماه به مدت ۳ ماه برای کلیه خریداران بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سینا ارائه می‌گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.