×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تراکتور – پرسپولیس با تماشاگر برگزار می‌شود؟

به گزارش ایسنا، با اعلام باشگاه تراکتور، بلیت‌فروشی دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز(سه‌شنبه) آغاز و تا ساعت ۱۶ روز بازی (پنج‌شنبه) ادامه خواهد داشت.

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر بدون تماشاگر برگزار شدن دیدارهای فوتبال دست به دست شد. در نهایت دو روز پیش، هیات فوتبال استان گیلان رسما اعلام کرد که براساس ابلاغیه اخیر وزارت کشور به سازمان لیگ فوتبال، تمام رقابت‌های فوتبال در آستانه بدون تماشاگر شدن است. البته انتشار چنین خبری از سوی هیات فوتبال گیلان به جای سازمان لیگ، اتفاق عجیب و سوال‌برانگیزی بود.

از موضوع نحوه انتشار چنین خبری مهمی که بگذریم، موضوع مهم این نامه، ایراد وزارت کشور به نحوه بلیت فروشی بود. وزارت کشور در این ابلاغیه صراحتا اعلام کرده بود که اگر سامانه‌های بلیت‌فروشی فوتبال به منظور استعلام تزریق دو دز واکسن به سامانه ایران من متصل نباشند، همه بازی‌های فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

حالا باشگاه تراکتور در آستانه دیدار با پرسپولیس این ایراد را برطرف کرده تا این بازی در حضور تماشاگران برگزار شود. تراکتور و پرسپولیس پنج‌شنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.