×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تغییرات محسوس و چشمگیر پتروشیمی گچساران در آینده‌ای نزدیک

تجارت گردان | تغییرات محسوس و چشمگیر پتروشیمی گچساران در آینده‌ای نزدیک

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی گچساران، دکتر سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت با حضور در سایت پتروشیمی گچساران از این پروژه بازدید و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
در این بازدید، دکتر زرندی با اعلام رضایت از پیشرفت پتروشیمی گچساران، اظهار داشت: با توجه به وضعیت این پروژه پتانسیل لازم برای اجرای به موقع واحدها و بخش های مربوطه وجود دارد و امید است با روند موجود، شاهد به بهره برداری رسیدن این پروژه ملی در آینده نزدیک باشیم.
همچنین مدیرعامل پتروشیمی گچساران هدف از بازدید مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت را پیگیری و در جریان قرار گرفتن مسئولین از مشکلات قبلی و کمک به تسهیل در موضوعات پیش روی اعلام کرد.
مصطفی حیدریان در این بازدید اظهار داشت: بخش عمده ای از مشکلات ایجاد شده ناشی از شرایط تحریم با عنایت خداوند و اتخاذ تدابیر لازم رفع شده و منابع مالی لازم جهت اجرای پروژه با مساعدت سرمایه گذاران و پیگیری های لازم در حال تامین است و در حال حاضر بخشهای مختلف این پروژه در حال فعالیت بوده و با برگزاری مناقصات برگزار شده که اخیراً نیز پیمانکاران مربوطه مشخص گردیده‌اند، در آینده نزدیک روند پیشرفت پروژه سریعتر خواهد شد و شاهد تغییرات چشمگیر و محسوس خواهیم بود.
براساس این گزارش، پتروشیمی گچساران در آینده سالانه یک میلیون و ۲۵۰هزار تن خوراک اتان خود را از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس واقع در بهبهان دریافت خواهد کرد که با بهره‌برداری از این طرح سالانه یک میلیون تن اتیلن از این کارخانه تولید و روانه بازارهای مربوطه خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.