×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست از آریاساسول

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، در نخستین همایش رویش، اردوان فرزین‌پور، مدیر HSE شرکت، لوح تقدیر اجرای پروژه بازبینی گازهای ارسالی به فلر را از علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و عبدالرحمن مرادزاده، رئیس سازمان محیط زیست استان بوشهر دریافت کرد.

این همایش که شب گذشته (چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۲) در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد، نخستین رویداد برای شناسایی، معرفی و تقدیر از پروژه‌های برتر محیط زیستی فعال در منطقه بود.

شرکت پلیمر آریاساسول به‌طور خودجوش با اجرای پروژه بازبینی گازهای ارسالی به فلر نسبت به کاهش گازهای فلر و بازگرداندن این گازها به چرخه تولید اقدام کرده است تا ضمن حداکثرسازی سود تولید، از آلودگی زیست محیطی جلوگیری کند و توسعه پایدار را در سایه اقدامات گسترده مسئولیت اجتماعی خود رقم زند.

شرکت پلیمر آریاساسول به‌عنوان یک شرکت پیشرو همواره برای تحقق مأموریت‌های مسئولیت‌های اجتماعی و تعهدات در قبال جامعه پیرامونی، طرح‌ها و برنامه‌های بسیاری را در دست اقدام دارد.

با اجرای طرح بازبینی گازهای ارسالی به فلر، بخش عمده این گازها جمع‌آوری و به چرخه تولید باز می‌گردد و بر این اساس هدف زیرو فلرینگ پیش روی شرکت قرار دارد.

این اقدام منجر به انتخاب آریاساسول به‌عنوان پروژه برتر همایش رویش شد و به اذعان کارشناسان این همایش، چنین پروژه‌ای در منطقه کم نظیر است و همین امر منجر به اعطای لوح تقدیر از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.