×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر مدیرکل کمیته امداد کردستان از اقدامات بانک مسکن

 به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن- هیبنا؛ رضا طوسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب امید راست‌بین به سمت مدیر شعب استان کردستان، گفت: سابقه درخشان و طولانی بانک مسکن در طراحی و اجرای سیاست‌های حمایتی اقشار ضعیف جامعه، قابل تقدیر است و پرداخت بیش از ۹۵ درصد تسهیلات تکلیفی سال ۱۴۰۰ نشان از عزم جدی مسوولان بانک در رفع دغدغه‌های مردم و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان دارد.

طوسی برنامه‌ریزی در جهت تخصیص حداکثری تسهیلات اشتغال‌زایی را از مهمترین برنامه‌های پیش رو در سال جاری عنوان کرد و افزود: کمیته امداد طراحی بسته‌های خدماتی و حمایتی متنوعی را برای خانواده‌های تحت پوشش در دستور کار دارد که امیدواریم ضمن جلب حمایت و همراهی بانک مسکن، تسریع در پرداخت تسهیلات تکلیفی را شاهد باشیم.

وی ضمن درخواست از تمامی ارگان‌های دولتی در جهت حمایت از اقشار ضعیف، عنوان کرد: رفع فقر شدید حاکم بر کشور و ایجاد اشتغال پایدار نیازمند همگرایی و تعامل همه جانبه ارگان‌های مربوطه است و در این راستا نقش بانک مسکن به عنوان تامین کننده مالی طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی پر رنگ و قابل توجه است.
در این دیدار، امید راست بین مدیر شعب استان کردستان کمیته امداد را نهادی انقلابی و برخواسته از آرمان‌های مردم دانست و اظهار داشت: کمیته امداد نقطه امید اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا در رفع محرومیت و اجرای سیاست‌های سالیانه این نهاد مردمی یار و یاور آن‌ها باشیم.
راست بین در ادامه بر تسریع در پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد تاکید کرد و افزود: تاکیدات لازم به شعب در خصوص پرداخت به موقع تسهیلات تکلیفی اشتغالزایی مددجویان انجام شده است و تمامی توان شعب استان در این راستا بکار گرفته می‌شود.
وی تقدیر مدیران کمیته امداد از بانک مسکن را موجب دلگرمی و انگیزه دوچندان همکاران عنوان کرد و یادآور شد: بانک مسکن به عنوان نهادی دولتی خود را موظف به مشارکت در اجرای برنامه‌های کلان ملی می‌داند و با شرکت مستمر در برنامه‌های مسوولیت اجتماعی، سعی در رفع محرومیت و زدودن چهره فقر از جامعه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.