×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر همراه اول از پایان‌نامه‌های برتر هجدهمین رویداد روز پروژه

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم تقدیر از پایان نامه های برتر هجدهمین رویداد «روز پروژه» دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲، با حضور مدیران و کارشناسان مرکز تحقیق وتوسعه همراه اول در دانشکده شماره ۲ کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شد.

«روز پروژه» رویدادی سالانه و با رویکرد تشویق دانشجویان مقطع کارشناسی در راستای تهیه و تدوین بهتر و با کیفیت تر پایان نامه ها است که تیرماه سالجاری نیز هجدهمین دور آن با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به صورت حضوری برگزار شد.

این دوره که میزبان ۹۰ پروژه ارسالی بود، پس از ارزیابی پایان نامه های شرکت کننده در نهایت ۶ پژوهش به عنوان پایان نامه برتر توسط نمایندگان مرکز تحقیق و توسعه همراه اول معرفی و از آنها تقدیر شد.

نماینده مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از پایان نامه های برتر این رویداد، در سخنانی درباره رویکرد این مرکز نسبت به دانشگاه ها، از زمینه های موجود برای همکاری در قالب هایی نظیر گرنت های دانشجویی و برنامه کارآموزی گفت.

همچنین گفته شد مرکز تحقیق و توسعه آمادگی دارد تا در تمامی زمینه های مشترک بین این مرکز و دانشگاه تهران، همکاری مشترک در قالب های متنوع تعریف کرده و از این فرآیند حمایت کند.

مجید صنایع پسند، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه اظهار کرد: دانشکده با حمایت همراه اول در سال های اخیر تلاش زیادی را در زمینه کیفی سازی هر چه بیشتر پایان نامه های دانشجویان انجام داده و جشنواره «روز پروژه» نیز یکی از ابزارهای رسیدن به این هدف است.

در پایان مراسم نیز از برگزیدگان هجدهمین رویداد روز پروژه، با اهدای جایزه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.