×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر پتروشیمی ایلام از شرکت‌های داخلی و عوامل برگزاری نمایشگاه «ایرانی‌سازان»

این نمایشگاه با وجود کمی‌ها و کاستی‌ها از سوم تا پنجم آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد که در استان نخستین‌ها‌ این نارسایی‌ها امری طبیعی است.

اما حضور دلگرم‌کننده شرکت‌های تولید داخل و‌‌ مسئولان استان بویژه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان، معاون محترم اقتصادی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و‌ برنامه‌ریزی استان، مدیران کل و فرمانداران، رؤسای دانشگا‌ه‌ها، اتاق بازرگانی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، هیات‌های بازگانی از کشور عراق، مردم صنعت‌دوست استان، دانشگاهیان و دانشجویان ، اصحاب رسانه و مدیران نمایشگاه دریچه‌ی امیدی به روی برگزار‌کنندگان این نمایشگاه گشود که در صورت فراهم بودن زیرساخت‌های استان بویژه نمایشگاه، هتل و پرواز در ایام پیش‌رو نیز تکرار می‌شود.
این نمایشگاه برگزار نمی‌شد مگر با حمایت‌های بی‌دریغ مهندس گرشاسبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام که از آغاز تا پایان «ایرانی‌سازان» عوامل اجرایی نمایشگاه را همراهی کرد.
اکنون که به اذعان تولیدکنندگان داخلی و مسئولان استان، ایلام از آزمون بزرگ نمایشگاه سربلند خارج شد به رسم ادب و‌ قدرشناسی از عوامل اجرایی نمایشگاه بویژه مهندس خاتونی رئیس خدمات شرکت پتروشیمی ایلام و همکاران پرتلاش ایشان که تا پاسی از شب میزبانی شایسته‌ای از مدیران شرکت‌ها داشتند، مهندس رحمان همتی و همکارانشان در واحد خوکفایی، کارکنان خدوم واحد حراست، حضور کانترهای واحدهای فرآیند و کمیسیون معاملات و همه‌ی مدیران فنی مجتمع که یا در نمایشگاه حضور داشتند و یا با صحنه‌گردانی ما را یاری کردند تقدیر نماییم.
برگزاری‌ نمایشگاه یکی از وظایف ذاتی روابط عمومی در‌ حوزه «برند» است و امیدوارم که همکارانم در این واحد رضایت خاطر شرکت‌کنندگان در ‌نمایشگاه ایرانی‌سازان را فراهم نموده باشند.

علیرضا معراجی
برند، مسئولیت‌های اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.