×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تمامی دستاوردهای امروز مرهون جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، حسن خلج طهرانی در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، پیشاپیش فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و افزود: استقلال، تمامیت ارزی و تمامی دستاوردهای امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
وی اظهار داشت: شهدا گرانبهاترین دارایی خود یعنی جان میارکشان را فدا کردند و این مساله نشانه‌ی بزرگی و عظمت این افراد است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس توجه به خانواده شهدا را موضوعی اساسی خواند و اضافه کرد: درهای جهاد و ایثارگری همچنان باز است و با توجه به شرایط امروز کشور باید همگان در عرصه‌ی تلاش و جانفشانی آماده باشند.
وی بیان داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار، مجاهدت و تقوا هستیم و باید قدردان خدمتگزاران به نظام و میهن باشیم.
خلج طهرانی در خاتمه توفیقات به دست آمده در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را نتیجه‌ی تلاش‌های شبانه‌روزی تمامی پرسنل خواند و گفت: خودکفایی امروز صنعت کشور شیرینی و حلاوت خاصی دارد و ما باید سپاسگزار تمامی کارگران، کارمندان و مدیران زحمتکش باشیم.
گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.