×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حذف تلخ ناپولی به دست میلانی‌ها؛ وداع صدرنشین سری‌آ با لیگ قهرمانان اروپا

 در یکی از دیدارهای مهم دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال ناچولی از ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا میزبان میلان بود که با نتیجه یک بر یک شکست متوقف شد تا در مجموع با شکست دو بر یک در دو بازی رفت و برگشت از گردونه مسابقات کنار رود.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که ناپولی کمتر از ۲۰ روز قبل در همین ورزشگاه متحمل شکست سنگین ۴ بر صفر مقابل میلان شده بود.

از طرفی در بازی رفت هم میلان با نتیجه یک بر صفر ناپولی را شکست داده بود تا شاگردان پیولی در کمتر از یک ماه دو شکست را به آبی پوشان شهر ناپل تحمیل کنند و دنبال رقم زدن سومین برد باشند.

ناپولی که در این دیدار چاره‌ای جز برد نداشت، با چهره کاملا هجومی در زمین حاضر شده بود.

حتی اوسیمن هم گه در بازی رفت به دلیل مصدومیت غایب بود، در این جدال به زمین آمد تا خط آتش تیم تحت هدایت اسپالتی تکمیل شود.

در دقیقه ۲۲ اما این میلان بود که بر خلاف جریان بازی روی خطایی که روی لیائو اتفاق افتاد صاحب ضربه پنالتی شد اما ژیرو این پنالتی را هدر داد تا هواداران ناپولی نفس راحتی بکشند.

در دقیقه ۲۸ ژیرو بار دیگر موقعیت گل داشت که مرت باز هم واکنش زیبایی به ضربه این مهاجم فرانسوی داشت.

در دقیقه ۳۴ ناپولی دست به دو تعویض زودهنگام زد تا شرایط بازی را تغییر دهد. در پی این اتفاق، پولیتانو به بیرون رفت تا لوزانو جای او را در ترکیب بگیرد اولیر هم جایگزین روی در ترکیب آبی پوشان شد.

در دقیقه ۴۳ میلان روی حرکت رافائل لیائو توانست صاحب موقعیت شود و او این توم را به ژیرو رساند تا او در محوطه شیش قدن با ضربه‌ای دقیقه دروازا میزبان را باز کند تا میلان پیش بیافتد.

در ادامه ناپولی برای جبران نتیجه بازی مستقیم را در دستور کار قرار داد اما هوشیاری خط دفاع میلان اجازه خلق موقعیت جدی را به روی دروازه تیمش نداد.

در دقیقه ۶۳ ضربه به سر شماره ۱۷ ناپولی به شکل خطرناک از کنار دروازه مانیان به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۳ داور برای ناپولی پنالتی گرفت که کواراتسخلیا توپ را به گوشه سمت چپ دروازه شلیک کرد اما مانیان به درستی جهت حرکت توپ را تشخیص داد تا او نیز مانند مرت یک پنالتی را مهار کرده باشد.

حذف تلخ ناپولی به دست میلانی‌ها؛ وداع صدرنشین سری‌آ با لیگ قهرمانان اروپا

مایک مانیان در دقیقه ۹۱ بار دیگر ناجی دروازه‌اش شد تا مرد اول روسونری در این دیدار لقب بگیرد.

در دقیقه ۹۳ روی ارسال پای چپ راسپادوری، اوسیمن با ضربه سر دروازه میلان را باز کرد.

در ادامه اما ناپولی فرصت زدن گل دوم را نداشت تا میلان با برد ۲ بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

ترکیب ناپولی:

مرت، دی‌لورنزو، رحمانی(۷۴ اوستیگارد)، ژسوس، ماریو رویی(۳۴اولیویرا)، اندومبله(۶۳ الماس)، لوبوتکا، زلیسنکی(۷۴ راسپادوری)، پولیتانو(۳۴ دیلورنزو)، اوسیمن، کواراتسخلیا.

ترکیب میلان:

مایک مانیان،دیوید کالابریا، سیمون کیائر، فیکایو توموری، تئو هرناندز، بن‌ناصر، ساندرو تونالی، براهیم دیاز(۵۹ مسیاس)،راد کرونیچ،رافائل لیائو(۸۴ سائلمائکرس)، اولیویر ژیرو(۶۸ دیووک اوریگی)

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.