×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
حضور ذوب آهن اصفهان در همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌ آهن ایران

افتتاحیه همایش مذکور با حضور رضا محتشمی پور معاون معادن و فرآوری وزارت صمت،اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون معدن و صنایع معدنی مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین و صاحب نظران صنعت فولاد کشور دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.این همایش و نمایشگاه تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پذیرای بازدید کنندگان است.


مشکلات زیرساختی هزینه های بسیاری به فولادسازان تحمیل می کند 
محمد جعفر صالحی معاون خرید ذوب آهن اصفهان در دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن گفت : صنعت فولاد نیازمند توسعه متوازن است و عدم توازن در توسعه و عدم توجه به زیرساخت ها هزینه های بسیاری به فولادسازان تحمیل می کند. وی با اشاره به مشکلات موجود در بخش های مختلف زنجیره فولاد گفت: فراهم نبودن زیرساخت ها باعث می شود مواد اولیه در واگن ها بماند و از طرفی نرخ حمل و نقل جاده ای و ریلی نیز با نواسانات بسیار مواجه است .
وی در پنل «بررسی چالش‌ها و فرصت‌های فولاد در ۱۴۰۱»با اشاره به اینکه انتهای زنجیره از قیمت گذاری دستوری رنج می برد و قیمت در ابتدای زنجیره فولاد رها است گفت :‌ ذوب آهن در سال گذشته هزینه بسیاری صرف دموراژ در بندرعباس کرد که حاصل نبود امکانات لازم در آنجاست . در مجموع توسعه فولاد باید به صورت متوازن پیش برود. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.