×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رسول خطیبی، پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه در حاشیه جشن قهرمانی مس‌سونگون در لیگ‌برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسب این قهرمانی را به مردم، هواداران و کارگران معدن مس‌سونگون ورزقان تبریک می‌گوییم و انشالله که این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: اکنون باید برای آینده و بازی های آسیایی برنامه‌ریزی کنیم و زمان چندانی هم نداریم و باید سریع‌تر دست به کار شویم و همچنین در طی چند روز آتی جلسه‌ای را برای ارائه برنامه های کادرفنی جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد.

خطیبی در رابطه با نظر مثبت هواداران به حضور وی در راس کادرفنی مدیریتی باشگاه مس‌سونگون، عنوان کرد: من مورد نظر لطف مردم قرار گرفته‌ام و هر کجا که باشم خادم ورزش استان خواهم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت دشوار است یا مربیگری، متذکر شد: به‌نظرم مربیان خوبی در تبریز وجود دارد اما متاسفانه به مربیان غیربومی بها داده نشده است و خواستم نشان دهم که اگر امکانات لازم را در اختیار مربیان بومی بگذاریم، می‌توانیم موفق شویم که این امر با قهرمانی مس‌سونگون ثابت شد.

خطیبی متذکر شد: از چهار تیم لیگ‌برتری و دو تیم لیگ‌یکی برای سرمربیگری پیشنهاد داشتم و به‌علت تعهدم به باشگاه مس‌سونگون در این مجموعه ماندم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این موفقیت برای مس‌سونگون با یکدلی اتفاق افتاد و امیدوارم روزی تراکتور قهرمان لیگ‌برتر شود و چنین مراسمی را برای این تیم برگزار کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.