×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخشش «یاقوت» در دو استان شرقی/ پروژه‌های اکتشافی جدید «ومعادن» کلید می‌خورد

در راستای راهبرد شرکت سرمایه‌گذاری معادن و فلزات برای ایجاد پروژه‌های جدید معدنی، مشارکت در دو محدوده اکتشافی پتانسیل‌دار استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان از طریق بازوی معدنی و اجرایی به نام شرکت «یاقوت توسعه معادن و فلزات» به طور رسمی آغاز شد.

این محدوده‌های اکتشافی، پروانه اکتشاف مجموعا به وسعت بیش از ۵۰ کیلومتر مربع و پتانسیل پلی‌متال را شامل می‌شود. قرارداد این پروژه‌ها به امضا رسیده و مطالعات اولیه آنها نیز آغاز شده‌است. عملیات اجرایی و اکتشافی پروژه‌ها نیز به زودی شروع خواهد شد.

در شرایطی که واگذاری محدوده‌های اکتشافی با مشکلات متعدد قانونی و اجرایی مواجه است، شرکت ومعادن توانسته با تعامل سازنده با بخش خصوصی اقدامات جدی و مناسبی برای مشارکت به انجام رساند که علاوه بر ورود پرقدرت شرکت به بخش اکتشاف‌ محدوده‌های پتانسیل‌دار، به فعال‌سازی محدوده‌های غیرفعال به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته نیز کمکی مهم خواهد شد که این امر یکی از نیازها و سیاست‌های کلان بخش معدنی کشور است.

این اقدامات با ایجاد شرکت جدید یاقوت توسعه معادن و فلزات، نویدبخش حضور فعال و مؤثر برای تعریف و ایجاد پروژه‌های جدید معدنی خواهد بود.

تجارت گردان | درخشش «یاقوت» در دو استان شرقی/ پروژه‌های اکتشافی جدید «ومعادن» کلید می‌خورد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.