×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دفاع مقدس یادآور مکتب سیدالشهدا و الگوی اراده و ایستادگی است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور رییس هیئت‌مدیره، مدیران ارشد و جمعی از کارکنان این بانک برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس با تأکید بر جایگاه والای شهیدان به‌ویژه شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: شهیدان ما با خون خویش شجره طیبه انقلاب را آبیاری کردند، کسانی که مرگ عزتمندانه را بر زندگی با ذلت ترجیح دادند و در مسیر اطاعت از ولی زمان خود بر اعتلا و عزت اسلام و کشور اسلامی افزودند.
وی یادآور شد: دفاع مقدس الهام گرفته از مکتب سید الشهدا و شهدای کربلا بوده و موجب شد بسیاری از کشورهای مسلمان جهان از این اتفاق الگو بگیرند و در عصر کنونی بسیاری از جنگ‌هایی که ملت‌های مسلمان علیه زورگویان برپا کرده‌اند، با الگوبرداری از دفاع مقدس است.
کریمی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از مبارزات طولانی تاریخ است که ۸ سال به طول انجامید، گفت: این دفاع عزتمندانه موجب شد به تمام ملت‌های مسلمان جهان ثابت شود که با جهاد و مبارزه می‌توان حق مظلومان را از ظالمان گرفت.
مدیرعامل بانک دی، عزت ایران اسلامی وامنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون تلاش‌های رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی دانست و گفت: پیام شهدا ولایت مداری، دینداری و استکبارستیزی است و صیانت از خون شهدا مهم‌ترین وظیفه ما برای تداوم این مسیر غرورآفرین است.
کریمی، فرصت خدمت در بانک دی و ارائه خدمات به جامعه بزرگ ایثارگری و خانواده معزز شهدا را سعادتی بزرگ دانست و ابراز امیدواری کرد تمامی مسئولان و همکاران بانک دی بتوانند از این فرصت خدمت‌گزاری نهایت بهره را ببرند تا در پیشگاه خداوند، مردم عزیز ایران و خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری رو سفید باشند.
کارکنان بانک دی در این آیین معنوی با قرائت زیارت عاشورا و اهدای شاخه های گل و شستشوی قبور مطهر شهدا با گلاب، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
همچنین در پایان این مراسم، کارکنان بانک دی در آستانه اربعین حسینی با برگزاری پیاده‌روی نمادین، دل‌های خود را به زائران اربعین حسینی گره زدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.