×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دکترشیری: همواره پاسخگوی ذینفعان پست‌بانک‌ایران به ویژه کارکنان، باجه داران و سایر نهادها هستم

به گزارش تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: وی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی برگزاری این نشست تأکید کرد: بایستی به همکاران خود که ذینفعان اصلی بانک هستد بطور شفاف پاسخگو باشیم و باید اهداف و برنامه‌ها و فرآیند اتفاقات را بطور شفاف ارائه نماییم.
شیری افزود: از همان ابتدای حضورم در پست‌بانک‌ایران، برنامه‌های کوتاه‌مدت، میانمدت و بلندمدت را برای بهبود وضعیت بانک در حوزه‌های متعدد ازجمله در حوزه منابع انسانی تدوین کرده و همواره به دنبال بهبود و ارتقاء کیفی خدمات به کارکنان پرتلاش هستیم و عملکرد خود را نیز ارزیابی می‌کنیم تا کاستی‌ها و نقایص را برطرف سازیم.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران تصریح کرد: متغیرهای درون‌ و برون‌سازمانی زیادی وجود دارد که در روند امور بانک به ویژه در حوزه نیروی انسانی دخیل است که برخی از آنها خارج از اختیار بانک است. اما مباحثی که مربوط به مسائل درون سازمانی است و خودمان متولی آن هستیم تلاش کردیم درچارچوب ضوابط و مقررات، موانع را رفع نموده و سهم بانک را نیز در شبکه بانکی و اقتصاد کشور ارتقا دادیم.
وی گفت: توقعات حوزه سرمایه انسانی بانک از تأمین معیشت و امور رفاهی کارکنان فراتر رفته و به سمت تأمین امنیت و نیازهای عالی آنها رسیده و خوشبختانه درچارچوب ضوابط و مقررات ضمن اصلاح امور، روند بهبود را به خوبی پیش بردیم. در این میان هر تصمیمی که در شورای هماهنگی بانک‌ها درخصوص معیشت و امور رفاهی کارکنان اتخاذ می‌شود پست بانک ایران اولین بانکی است که آن را اجرایی می کند.
شیری با تأکید بر اینکه هم کارکنان حقوقی بر بانک دارند و هم بانک تکلیفی بر گردن آنها نهاده است گفت: همه به دنبال توسعه و بهبود وضعیت بانک هستیم و تلاش می کنیم که از ظرفیت منابع انسانی برای این مهم به خوبی استفاده کنیم. خوشبختانه این نشست فرصت خوبی بود و خیلی از مسایل برای همکاران روشن شد و حتماً این برنامه‌ها استمرار خواهد داشت.
همچنین در این جلسه عسکری‌زاده و امیرحسینی به مدت دوساعت به سئوالات متعدد کارکنان بانک در زمینه‌های مختلف در حوزه امور انسانی پاسخ دادند.
گفتنی است: تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی، قراردادی و شرکتی، شفاف‌سازی درخصوص نحوه پرداخت اضافه‌کاری، کارانه و امور رفاهی، کمبود نیروی انسانی در استان‌ها و شعب، فرآیند انتقال یا جابجایی کارکنان از یک استان به استان دیگر، پایین بودن دریافتی حقوق و مزایای بازنشستگان، افزایش دریافتی کارکنان با توجه به تورم موجود، برنامه‌ریزی درخصوص مازاد مرخصی استعلاجی بیماری کرونای کارکنان پیمانی و قراردادی، یکسان سازی پرداختی‌ها کارکنان قراردادی با رسمی، تسهیل و تسریع در تسهیلات مسکن و خودرو و ضروری شاغلین، رفع ابهام در اقساط پرداختی تسهیلات بازنشستگان، نبود جانشین یا معاون برای شعب دارای باجه های بانکی، یکسان‌سازی زمان مرخصی زایمان برای بانوان قراردادی و رسمی، ارائه کارنامه ارزیابی مصاحبه شوندگان در فراخوان انتخاب مدیران میانی به آنان و موارد دیگر ازجمله سئوالاتی بود که در این نشست مطرح و پاسخ‌های لازم ارائه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.