×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
‍ دیپلماسی صنعتی پتروشیمی ایلام در سئول

مدیرعامل شرکت‌ پتروشیمی ایلام با بیان اینکه بر اساس چشم‌انداز پیش‌بینی شده روزانه ۱ هزار تن محصول در این مجتمع به تولید پایدار خواهد رسید افزود:در نمایشگاه بیست و هفتم مذاکرات سازنده‌ای با شرکت‌های معتبر داخلی جهت تامین و خرید تجهیزات مورد نیاز شرکت به انجام رسید.
گرشاسبی از مذاکرات اولیه با شرکت‌ «هتکو» جهت خرید ۲ عدد کمپرسور هوا و با گروه «مپنا» جهت خرید یک عدد بویلر خبر داد و افزود:مقرر شد پتروشیمی ایلام پس از بررسی مدارک فنی و مهندسی ارائه شده این تجهیزات ، با شرکت‌های مذکور همکاری نماید.

به گزارش روابط عمومی، ملاقات با علی‌عسکری مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و قانعی مدیرعامل پترول ، دیدار با یاری؛ مدیرعامل هلدینگ سپهر انرژی و اله‌بداشتی رئیس بسیج کارگری کشور و مذاکره با شرکت سرمایه‌گذاری نفت جهت پیگیری خوراک اتان گازی از مهم‌ترین دیدارهای گرشاسبی مدیرعامل پتروشیمی ایلام در این نمایشگاه بود.
مصاحبه رسانه‌های دیداری، شنیداری و پایگاههای خبری با گرشاسبی از دیگر برنامه‌های مدیرعامل شـرکت پتروشیمی ایلام در نمایشگاه نفت ، گاز و‌ پتروشیمی در خیابان سئول تهران بود.

این گزارش حاکیست در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه ، غرفه پتروشیمی ایلام یکی از پرترافیک‌ترین غرفه‌های نمایشگاه را به خود اختصاص داد و در‌ کانون اصلی توجهات شرکت‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.