×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
رانندگان برون شهری خانه‌دار می شوند

به گزارش تجارت گردان به نقل از  صداوسیما، محمد اسلامی در مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن رانندگان حمل و نقل برون شهری افزود: هدف این تفاهمنامه تامین مسکن برای ۲۲۶ هزار نفر از رانندگان حمل‌ونقل برون شهری است که طی یک برنامه ۳ ساله به سرانجام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مولفه مسکن به عنوان یک پیشران اقتصادی اهمیت دارد، گفت: همه مدیران وزارت راه و شهرسازی تلاش خود را برای تامین مسکن رانندگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری کشور به کار بستند، تا این تفاهمنامه به نتیجه برسد.

وزیر راه و شهرسازی در تشریح جزئیات این تفاهمنامه افزود: در گام اول برای تحقق هدف تفاهمنامه مذکور به همت همه مدیران استانی و همچنین متولیان حمل‌ونقل برون‌شهری، عملیات آماده‌سازی زمین انجام خواهد شد.

اسلامی گفت: در گام دوم این تفاهمنامه تلاش می‌کنیم تا تسهیلات بانکی متناسب با توان رانندگان را در اختیار آن‌ها قرار دهیم و امیدواریم این امر به کمک وزارت رفاه به سرانجام برسد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین به نقش سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت شهر‌های جدید، بانک مسکن، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و کانون‌های صنفی رانندگان در این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همکاری و همراهی این نهاد‌ها بتوانیم با سرعت متناسبی کار را پیش ببریم.

وی گفت: این تفاهم‌نامه یک تکلیف همگانی است و بنا داریم در شهر‌های بزرگ، رانندگان را در طرح‌های مجتمع‌سازی عضو کنیم,، اما در شهر‌های کوچک زمین را به خود رانندگان واگذار می‌کنیم تا آن‌ها متناسب با شرایطی که دارند خود اقدام به ساخت مسکن کنند.

وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، رانندگان عزیز هیچ دغدغه‌ای در ذهن خود، جز اینکه به وظایفشان به شایستگی عمل کنند، نداشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.